Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Μπαλάφας: "Σημαντικό το ξεκίνημα στα play off"




Ο Σωτήρης Μπαλάφας μίλησε στο Libero 107,4 και αναφέρθηκε στην φετινή παρουσία του "Δικεφάλου", ενώ παράλληλα άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησής του το καλοκαίρι.

Αναφερόμενος στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε: "Υπάρχει μία μεγάλη διαφορά με τον Ολυμπιακό, αλλά αυτός είχε να παίξει μόνο στο ελληνικό πρωτάθλημα. 



Ο ΠΑΟΚ είχε την πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη . Αυτό επηρέασε την εικόνα μας στο πρωτάθλημα. Άλλο να έχεις ένα στόχο και άλλο τρεις. Το γεγονός δημιούργησε μεγάλη σωματική και ψυχολογική κούραση. Όταν παίκτες όπως ο Κοντρέρας και ο Σαλπιγγίδης έχουν 45 παιχνίδια είναι φυσιολογικό. Ήταν κάτι διαφορετικό για πολλούς από εμάς φέτος αυτό που έγινε με την πορεία στην Ευρώπη".


Για το πρόβλημα στο σκοράρισμα: "Το καλό είναι ότι δημιουργεί ευκαιρίες η ομάδα. Το γκολ είναι θέμα συγκέντρωσης και τύχης. Στα play off πρέπει να είμαστε περισσότερο συγκεντρωμένοι. Στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι τα play off, θα ξεκουραστούν τα παιδιά και θα είμαστε έτοιμοι. Αν μπούμε με δύο νίκες στο ξεκίνημα, θα είναι πολύ καλό για εμάς".

Για το αν μπορεί η ομάδα να πάρει την πρωτιά στα play off: "Φέτος ξεκινάμε με –3 στα play off. Το θετικό είναι ότι έχουμε ένα σταθερό κορμό και ξέρουμε να αντιμετωπίζουμε δύσκολα παχνίδια.Ελπίζω ότι θα εμφανιστούμε έτοιμοι και ξεκούραστοι".

Για την απόφαση που πήρε το Γενάρη να μείνει στην ομάδα: "Οταν μένεις σε μία τέτοια μεγάλη ομάδα δε μπορείς να πεις ότι έχεις κάνει λάθος επιλογή. Περίμενα βέβαια να έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής αλλά αυτά θα τα πούμε το καλοκαίρι. Είμαι επαγγελματίας παίκτης και δεν έχω πρόβλημα στη θέση που αγωνίζομαι. Οταν έχεις συνηθίσει να έχεις 20 συμμετοχές κάθε χρόνο και ξαφνικά έχεις πέντε είναι διαφορετικό. Μπορεί να έφταιξα και εγώ αλλά θα μπορούσα να παίξω περισσότερο. Μπορεί να μου πει η διοίκηση ότι με θέλει. Μπορεί να μου πει ότι δεν είμαι στα πλάνα του προπονητή. Έχω ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμα. Οτιδήποτε και να μου που θα  είναι σεβαστό"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου