Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

"Να αφήσει τα κλάματα ο Χιμένεθ"





Άδικη ήταν η κόκκινη που δέχτηκε σύμφωνα με τον Πάμπλο Γκαρσία. "Δεν ήταν κόκκινη κάρτα αλλά γνωρίζουμε τους διαιτητές εδώ στην Ελλάδα. Σίγουρα θα με τιμωρήσουν σε κάποια παιχνίδια. Εγώ θα είμαι ήρεμος και θα έρθω πάλι για την μάχη. Δεν φοβάμαι κανέναν. Τον χτύπησα, αλλά όχι για να τον σκοτώσω. Έκανε υπέρβαση και έπεσε κάτω.



Αυτή είναι η διαφορά. Αν με χτυπήσουν εμένα εγώ δεν πέφτω κάτω".

Σχολιάζοντας την δήλωση του Μανόλο Χιμένεθ ο οποίος τόνισε πως δεν... αφήνουν κάποιοι την ΑΕΚ να βγει πρώτη στα πλέι οφ ο Ουρουγουανός ήταν καυστικός.

"Να αφήσει τα κλάματα. Τον γνωρίζω καλά. Μου είπε και κάποια πράγματα μετά την φάση. Να με πάρει τηλέφωνο και να μου τα πει καλύτερα". Για το τέρμα του και την νίκη του ΠΑΟΚ είπε: "Το πιο σημαντικό από όλα είναι η νίκη που την χρειαζόμασταν πολύ για τον κόσμο μας. Αυτό το παιχνίδι έπρεπε να το κερδίσουμε οπωσδήποτε. Αυτοί μίλαγαν πριν το ματς και πίστευαν ότι θα κερδίσουνε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου