Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

"Στον ΠΑΟΚ ως το τέλος, αλλά..."




Θετικός στο ενδεχόμενο να παραμείνει στον ΠΑΟΚ για πολλά χρόνια παρουσιάστηκε σε δηλώσεις του στην κάμερα του olaPAOK.gr ο Πάμπλο Κοντρέρας, αλλά επεσήμανε ότι στην όποια συμφωνία θα κοιτάξει και το οικονομικό κομμάτι. Ο Χιλιανός αμυντικός τόνισε ότι η πρόταση από ομάδα της Σαουδικής Αραβίας είναι υπαρκτή, έδωσε, όμως, στον "Δικέφαλο" τον πρώτο λόγο.
Συγκεκριμένα δήλωσε:



Για το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του: "Έχω την ηρεμία ότι έχω συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο. Βέβαια, θα έχουμε αρκετό χρόνο να μιλήσουμε με τον πρόεδρο για να δούμε αν θα παραμείνω στον ΠΑΟΚ και τις επόμενες σεζόν. Πρόθεσή μου είναι να τελειώσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ. Περιμένω να τελειώσω τις υποχρεώσεις μου με την Εθνική ομάδα, να επιστρέψω στην Ελλάδα και να δούμε τι θα γίνει".






 
Για τις προτάσεις που ακούγεται να έχει από άλλες ομάδες: "Ναι έχω πρόταση από την Σαουδική Αραβία. Προτεραιότητα μου είναι ο ΠΑΟΚ, αλλά θα σκεφτώ και το οικονομικό. Πάντως, όπως και να έχει θέλω να μείνω στην ομάδα".

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου