Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

"Επηρέασαν την ομάδα οι αλλαγές προπονητών"





Ο εκ των αρχηγών του ΠΑΟΚ, Στέλιος Μαλεζάς, παραχώρησε συνέντευξη στην "Εξέδρα" μιλώντας για τις αλλαγές προπονητών που έγιναν τη φετινή χρονιά και επηρέασαν στο μέγιστο την ομάδα. Ακόμη, αναφέρθηκε στην προσωπική του απόδοση, αλλά και την παρουσία του ΠΑΟΚ στις τρεις διοργανώσεις.
Ακόμη, μίλησε για τη φημολογία που υπάρχει πάνω στο όνομα του, για την οικονομική κρίση που υπάρχει στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ, ενώ αναφέρθηκε και στο κεφάλαιο εθνική που είναι πολύ σημαντικό όπως αναφέρει ο ίδιος.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μαλεζάς:





Για τις αλλαγές προπονητών: "Σίγουρα δεν ήταν ότι καλύτερο για την ομάδα αυτό, πόσο μάλλον όταν αλλάξαμε συνολικά τρεις προπονητές. Η αλήθεια είναι πως ο προπονητής που κάθεται στον πάγκο αδυνατεί να επιβάλει ένα συγκεκριμένο αγωνιστικό πλάνο και αυτομάτως η ομάδα αδυνατεί να αγωνιστεί σύμφωνα με τις δυνατότητες της. Νομίζω πως οι παίκτες μόνο σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις επιθυμούν τις αλλαγές των προπονητών. Είχαμε συνηθίσει σε μια σταθερότητα με τον Φερνάντο Σάντος και γεγονός είναι πως φέτος μας κακοφάνηκε η όλη κατάσταση".




Για το αν πρέπει να παραμένει σταθερός ο προπονητής: "Νομίζω πως οι παίκτες μόνο σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις επιθυμούν τις αλλαγές των προπονητών. Είχαμε συνηθίσει σε μία σταθερότητα με τον Φερνάντο Σάντος και το γεγονός είναι πως φέτος μας κακοφάνηκε η όλη κατάσταση".




Για τη γεύση που του αφήνει η σεζόν: "Εντέλει γλυκόπικρη. Φτάσαμε στους "32" του Europa League, αλλά λίγο τυχεροί αν ήμασταν θα προχωρούσαμε περισσότερο. Φτάσαμε ένα βήμα πριν από τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας αλλά δεν τα καταφέραμε. Φτάσαμε ένα βαθμό πριν από το Championw League, αλλά και πάλι δεν σταθήκαμε τυχεροί. Σίγουρα μπορούσαμε και καλύτερα, αλλά δεν μπορώ να χαρακτηρίσω τη χρονιά αποτυχημένη".




Για την προσωπική του απόδοση: "Περίμενα πολλά περισσότερα από τον εαυτό μου, όμως αντιμετώπισα πρόβλημα τραυματισμού και αυτό στοίχισε και στην εικόνα μου, αλλά και στις συμμετοχές μου, οι οποίες ήταν λίγες. Ελπίζω να έχω υγεία του χρόνου, να πάρω κάνω περισσότερες συμμετοχές και να μπορώ να καλύψω το χαμένο έδαφος".




Για τις προτάσεις που ακούγονται ότι θα έρθουν για αυτόν από το εξωτερικό: "Και εγώ έχω ακούσει διάφορα, μου έχουν μεταφερθεί από διάφορους, όμως σε αυτές τις περιπτώσεις περιμένεις χωρίς άγχος να δεις τι ακριβώς συμβαίνει. Επί της ουσίας είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ, έχω συμβόλαιο μαζί του και εφόσον φτάσει μια πρόταση για μένα, θα την αξιολογήσουμε ο καθένας από την πλευρά του και η ομάδα έχει τον τελικό λόγο. Το να αγωνιστείς στο εξωτερικό αποτελεί πρόκληση, όμως δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό αυτή τη στιγμή για να σχολιάσω περαιτέρω".


Για την οικονομική κρίση: "Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να οργανωθεί το επαγγελματικό ποδόσφαιρο της χώρας μας. Να καταλάβουμε όλοι που βρισκόμαστε, γιατί φτάσαμε έως εδώ και αν να αντιδράσουμε θετικά. Θεωρώ πως μια μεγάλη μερίδα των οπαδών, αλλά κυρίως των παραγόντων, ζούσαν σε μια ουτοπία. Η ΟΥΕΦΑ έτσι όπως λειτουργεί πλέον αναγκάζει τις ομάδας να λειτουργήσουν βάσει των πραγματικών τους αναγκών και όχι των εντυπώσεων και νομίζω πως αυτό είναι έξοχο για το άθλημα".


Για το αν θα γίνει στροφή στις ακαδημίες: "Νομίζω πως για τους περισσότερους αυτό είναι δεδομένο, ανάγκη. Θα ήταν καλύτερα να στραφούμε εκεί, να επενδύουν οι ομάδες σε αυτές και να βγάζουν συνεχώς νέους παίκτες. Παίκτες που θα προέρχονται από τα σπλάχνα και θα τους αγαπάει περισσότερο ο κόσμος".




Για την οικονομική συγκυρία και τον ΠΑΟΚ: "Θα πρέπει να γίνουν σοβαρές επιλογές, που θα πρέπει να προσαρμοστούν με ακρίβεια στο μπάτζετ, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να εξελισσόμαστε ταυτόχρονα. Ελπίζω να είναι καλή για την ομάδα μας αυτή η συγκυρία, γιατί όσο έξυπνα μπορείς να χτίσεις γύρω από αυτήν, άλλο τόσο εύκολα μπορεί να βρεθείς σε δύσκολη θέση".




Για το κεφάλαιο εθνική: "Η χρονιά μου στον ΠΑΟΚ ήταν τέτοια που ήταν λογικό να χάσω την θέση μου. Μέσα από μια καλύτερη σεζόν του χρόνου, ελπίζω να επιστρέψω. Για την καριέρα μου η εθνική σημαίνει πολλά, θέλω να είμαι κομμάτι αυτής της ομάδας και σίγουρα η συμμετοχή μου σε αυτήν είναι ένας από τους βασικούς μου στόχους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου