Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Βιεϊρίνια: "Όλα τα χρωστάω στον ΠΑΟΚ"


Βιεϊρίνια

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια σε συνέντευξη που παραχώρησε αναφέρθηκε σε όλα όσα έχει ζήσει τρία χρόνια στον ΠΑΟΚ, αποκάλυψε πως δεν θέλει να φύγει από την ομάδα, ενώ τόνισε πως ότι έχει πετύχει στην καριέρα του το οφείλει στον Δικέφαλου του Βορρά!

Για το τι δεν πήγε καλά τη φετινή χρονιά: "Ήταν δύσκολο για όλη την ομάδα ότι φέτος άλλαξε τρεις προπονητές. Ξεκινήσαμε με τον κ. Μπερέτα, ο οποίος πήγε να κάνει κάποιες αλλαγές στο σύστημα και στη φιλοσοφία του παιχνιδιού. Μετά ήρθε ο κ. Δερμιτζάκης, ο οποίος ήταν καλός προπονητής, αλλά έπρεπε να προσαρμοστούμε και πάλι σε άλλα δεδομένα. Έγιναν πάλι αλλαγές και μέχρι να τις αφομοιώσει η ομάδα άλλαξε και για τρίτη φορά ο προπονητής και ανέλαβε ο κ. Χάβος. Όπως και να το κάνουμε όμως τρεις αλλαγές προπονητή σε μία σεζόν είναι πολλές σε μία ομάδα και κάνουν πολύ πιο δύσκολη τη δουλειά όλων. Τελικά, ο ΠΑΟΚ και ο κόσμος του, πρέπει να είναι περήφανοι για αυτήν την ομάδα, διότι παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κάναμε ότι μπορούσαμε".

Για το αν παραμείνει στον ΠΑΟΚ: "Αυτή τη στιγμή μπορώ να πω ναι. Έχω συμβόλαιο μέχρι το 2013. Δεν μιλάω με κανέναν άλλο και δεν έχω πρόθεση να φύγω. Θα κάνω τώρα διακοπές για να ξεκουραστώ και θα επιστρέψω για να είμαι παρών στην προετοιμασία για την επόμενη σεζόν. Δεν ξέρω τι μπορεί να προκύψει στο μέλλον. Αν υπάρξει κάποια πρόταση για μένα από άλλη ομάδα θα πρέπει να γίνει πρώτα στον ΠΑΟΚ και οι άνθρωποι του να αποφασίσουν τι θέλουν. Πιο σημαντικό από τον Βιεϊρίνια είναι ο ΠΑΟΚ και η ομάδα θα πάρει τις αποφάσεις για μένα αν υπάρξουν επίσημες προτάσεις. Μέχρι τότε το μέλλον μου είναι στον ΠΑΟΚ και σκέφτομαι μόνο την ομάδα". 

Για το αν επιθυμεί ο ίδιος να μείνει στον ΠΑΟΚ: "Φυσικά και θέλω να μείνω, αλλά όπως κάθε παίκτης έτσι κι εγώ έχω όνειρο να παίξω και σε κάποιο μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, εφόσον μου δοθεί μια τέτοια ευκαιρία και συμφέρει και τον ΠΑΟΚ. Κάθε παίκτης ονειρεύεται να αγωνιστεί σε κάποιο μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ. Ο ΠΑΟΚ είναι στην καρδιά μου και τον θεωρώ πολύ μεγάλη ομάδα, μεγαλύτερη απ' ότι τον βλέπουν κάποιοι στην Ευρώπη. Ο ΠΑΟΚ μου δώσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα. Να παίξω σε υψηλό επίπεδο, να εξελίξω το ταλέντο του. Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Αλλά η λογική φιλοδοξία κάθε ποδοσφαιριστή είναι να παίξει σε κάποιο μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα με μία μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα είναι κάτι που θέλω και εγώ στο μέλλον. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμία επίσημη πρόταση για μένα από το πουθενά και έτσι το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι ο ΠΑΟΚ. Για εμένα πάντως είναι όνειρο να κατακτήσω έναν τίτλο με την ομάδα, στην οποία ξαναλέω ότι χρωστάω πολλά".

Για το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του MVP: "Είναι μεγάλη τιμή για εμένα, αλλά θα άλλαζα και τα δύο βραβεία για έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ. Όπως και να το κάνουμε βέβαια είναι ωραίο να κερδίζεις και κάποιες ατομικές διακρίσεις. Αυτά τα βραβεία έχουν αξία για εμένα επειδή προέρχονται από τον κόσμο, ο οποίος δείχνει ότι αναγνωρίζει την προσπάθεια και την προσφορά μου μέσα στην ομάδα. Κάθε παίκτης νιώθει περήφανος όταν κερδίζει τέτοια βραβεία".

Για το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ τερμάτισε 25 βαθμούς πίσω από τον Ολυμπιακό: "Ο Ολυμπιακός έμειν εκτός Ευρώπης από το καλοκαίρι και είχε στο μυαλό του μόνο το πρωτάθλημα! Αυτό δεν είναι δικαιολογία για τα δικά μας άσχημα αποτελέσματα, αλλά και εμείς πέρυσι χωρίς Ευρώπη είχαμε καλύτερη παρουσία στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα, είμαστε και οι δύο μεγάλες ομάδες. Άλλωστε φέτος τον κερδίσαμε δύο φορές, μία στο πρωτάθλημα και μία στο Κύπελλο, ένα ματς έληξε ισόπαλο στην έδρα τους και χάσαμε μία φορά σε ένα παιχνίδι που για μεγάλο διάστημα ήμασταν καλύτεροι".

Για την καλή πορεία στο Europa League: " Στην Ευρώπη παίξαμε με καλές ομάδες, οι οποίες μάλλον δεν περίμεναν να είναι τόσο δυνατός ο ΠΑΟΚ. Δεν μας έπαιζαν κλειστά για να κλέψουν αποτέλεσμα και τους αιφνιδιάζαμε με την ποιότητα που έχουμε ως ομάδα. Αυτός είναι ίσως ένας από τους λίγους λόγους που παίξαμε καλύτερα στην Ευρώπη".

"Περήφανοι μόνο για την Ευρώπη"

Ο Βιεϊρίνια ανέφερε ότι εκτός από την ευρωπαϊκή πορεία, η υπόλοιπη χρονιά ήταν δεν ήταν πετυχημένη. Αναλυτικά τόνισε: "Αν συγκρίνουμε τη φετινή σεζόν με την περσινή τότε μάλλον θα πούμε ότι δεν ήταν τόσο πετυχημένη, διότι πέρυσι στο τέλος κερδίσαμε ένα εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Φέτος όμως προχωρήσαμε πιο μακριά τόσο στο Κύπελλο, όσο και κυρίως στην Ευρώπη. Δυστυχώς όμως στο Κύπελλο δεν καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο μας που ήταν η κατάκτηση του τίτλου. Αποκλειστήκαμε στα ημιτελικά από την ΑΕΚ, χάνοντας μέσα στην Τούμπα και αυτό μας πείραξε πολύ.

Φέτος επίσης δεν καταφέραμε να μείνουμε κοντά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα και να διεκδικούμε τον τίτλο μέχρι το τέλος, όπως κάναμε πέρυσι, αλλά αυτό που κάναμε καλύτερα ήταν η πορεία στην Ευρώπη. Πέρυσι μείναμε έξω από τους ομίλους του Europa League. Φέτος μπήκαμε στους "32" όπου θεωρώ ότι αποκλειστήκαμε άδικα και λόγω ατυχίας, καθώς ειδικά μέσα στη Μόσχα μπορούσαμε να κερδίσουμε την ΤΣΣΚΑ και να περάσουμε στους "16" της διοργάνωσης. Κάναμε μεγάλα παιχνίδια στην Ευρώπη και κερδίσαμε αντιπάλους που ίσως πολλοί δεν το περίμεναν. Αποκλείσαμε την Φενέρμπαχτσε, κερδίσαμε στην Τούμπα τη Βιγιαρέαλ και κάναμε ένα εκπληκτικό παιχνίδι μέσα στη Μόσχα με την ΤΣΣΚΑ, όπου πολλοί μας είχαν ξεγραμμένους, αλλά εκεί δε μας ήθελε η μπάλα. Έτσι φέτος μπορούμε να είμαστε περήφανοι για την ευρωπαϊκή πορεία του ΠΑΟΚ, αλλά όχι για τις υπόλοιπες διοργανώσεις όπου δεν πετύχαμε τους στόχους μας, ούτε στο Κύπελλο ούτε στο πρωτάθλημα. Γενικά, αν εξαιρέσουμε την Ευρώπη δεν ήταν τελικά καλή σεζόν για τον ΠΑΟΚ, διότι ο ΠΑΟΚ αξίζει να βρίσκεται ψηλά".

"Αξίζει η ρήτρα μου των 15 εκ. ευρώ" 

Ο Βιεϊρίνια ανέφερε ότι στην πρόσφατη επίσκεψη του Κονσεϊσάο στη Θεσσαλονίκη συναντήθηκαν καθώς είναι πολύ καλοί φίλοι.


Για το ποια συμβουλή του έδωσε ο Κονσεϊσάο: "Μου είπε να είμαι περήφανος για μένα, αλλά να μην επαναπαυτώ σε όσα έχω κάνει μέχρι τώρα. Να μη σταματήσω να δουλεύω και να συνεχίσω με ακόμη σκληρότερη δουλειά. Να είμαι ειλικρινής και να τα δίνω όλα σε κάθε ματς. Επίσης, να προσέχω τα κιλά μου".

Για τη ρήτρα των 15 εκ. ευρώ που έχει στον ΠΑΟΚ: "Ξέρω τις δυνατότητες μου, ξέρω την ποιότητα μου και ξέρω ότι μπορώ να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο και να γίνω ακόμη καλύτερος. Εγώ το θέτω διαφορετικά. Δεν λέω ότι αξίζω εγώ 15 εκ. ευρώ, αλλά αξίζει ο ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ με πίστεψε, ο ΠΑΟΚ μου έδωσε τις ευκαιρίες και δούλεψε μαζί μου στηρίζοντας με για να συνεχίσω να βελτιώνομαι. Ο ΠΑΟΚ πίστεψε στην αξία μου και αυτός όρισε πόσο αξίζω στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο. Αν ο ΠΑΟΚ δεν ήταν στην Ελλάδα, τότε πιθανόν κάποια άλλη ομάδα από κάποιο μεγαλύτερο πρωτάθλημα να έδινε 15 εκ. ευρώ για μένα με αυτά που έκανα φέτος, αλλά ρεαλιστικά για παίκτη από την Ελλάδα το πρωτάθλημα της οποίας δεν έχουν σε τόση μεγάλη υπόληψη δε νομίζω ότι μπορεί να δώσει κάποιος σύλλογος τόσα λεφτά. Εγώ ξέρω ότι στην Ελλάδα υπάρχει ποιότητα, αλλά στο εξωτερικό δεν το βλέπουν έτσι".

"Θα έρθουν και οι τίτλοι"

Ο Βιεϊρίνια αποκάλυψε το μυστικό για τον ΠΑΟΚ πως να χτυπήσει το πρωτάθλημα: "Τρία χρόνια ο ΠΑΟΚ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα. Εντάξει, φέτος μείναμε πίσω στο πρωτάθλημα, αλλά πέρυσι διεκδικήσαμε τον τίτλο μέχρι το τέλος. Η ομάδα κάνει πρωταθλητισμό και συνεχίζοντας να δουλεύει με αυτόν τον τρόπο θα έρθει και το πρωτάθλημα. Η ποιότητα του ΠΑΟΚ δεν είναι η χειρότερη από τις ομάδες που πήραν τα τρία τελευταία πρωταθλήματα. Συνεχίζοντας να βρίσκεται η ομάδα ψήλα θα έρθουν και οι τίτλοι. Είμαι σίγουρος ότι ο ΠΑΟΚ τα επόμενα χρόνια θα κερδίσει και πρωτάθλημα και Κύπελλο".

Ο Βιεϊρίνια αποκάλυψε ότι για πρώτη φορά κλήθηκε στις προεπιλογές της Εθνικής Πορτογαλίας: "Τώρα κλήθηκα στην προεπιλογή της εθνικής. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο από τότε που ήρθα στον ΠΑΟΚ, ωστόσο ακόμη δεν έχω κληθεί στην αποστολή. Όμως φαίνεται ότι οι άνθρωποι της εθνικής με παρακολουθούν και ξέρουν για την εξέλιξη μου. Το μόνο αυτές γεγονός είναι ότι η εθνική Πορτογαλίας διαθέτει μεγάλα ονόματα στη θέση που αγωνίζομαι και εγώ, όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Νάνι και ο Κουαρέσμα".

Τέλος, ο Βιεϊρίνια σχολίασε προσωπικά τους ανθρώπους με τους οποίους έχει συνεργαστεί, αλλά και έναν που ενδέχεται να συνεργαστούν στο προσεχές μέλλον.

Για τον Αθανασιάδη: "Άξιζε την κλήση του στην εθνική. Έκανε σπουδαία δουλειά φέτος και είχε μεγάλη βελτίωση. Ο κ. Σάντος είναι προπονητής που δίνει ευκαιρίες σε νέα παιδιά και δε φοβάται να στηριχθεί και σε νέους παίκτες".

Για τον Χάβο: "Έκανε κάτι έξυπνο από τότε που ανέλαβε: κράτησε τα θετικά στοιχεία που είχε η ομάδα και δεν πήγε σε μεγάλες αλλαγές, δουλεύοντας σταδιακά σε κάποιους τομείς που χρειάζονταν βελτίωση".

Για τον Σάντος: "Ό, τι είμαι σήμερα ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής κατά 90-95 % το χρωστάω στον ΠΑΟΚ και στον Φερνάντο Σάντος, αλλά και στους ανθρώπους της ομάδας που πίστεψαν και επένδυσαν σε εμένα".

Για τον Μπόλονι: "Το έμαθα και είμαι πολύ χαρούμενος. Εύχομαι να κλείσει. Είναι σπουδαίος προπονητής και τον ξέρω από τα χρόνια που ήταν στην Σπόρτινγκ Λισσαβόνας. Ξέρω ότι δουλεύει πολύ με νέα παιδιά. Δε φοβάται να στηριχθεί σε νέα ταλέντα. Αυτός έβγαλε και τον Κριστιάνο Ρονάλντο, αυτός έβγαλε και τον Κουαρέσμα. Πιστεύω αν έρθει στον ΠΑΟΚ μπορεί να κάνει φοβερή δουλειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου