Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Άγγελος Αναστασιάδης συνέντευξη στο Libero 107,4



Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Libero 107,4 ο Άγγελος Αναστασιάδης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί να εξασφαλίσει την πρωτιά και στα φετινά πλέι οφ. 

Μιλώντας για τα τελευταία χρόνια που δούλεψε στην εθνική Κύπρου, ο Αναστασιάδης τόνισε: «Ήταν πολύ δύσκολο για εμένα να μην δουλεύω κάθε ημέρα. Πολλές φορές σκέφτηκα ότι δεν πάει άλλο, αλλά πάντα κάποια αποτελέσματα με κρατούσαν».



Σχολιάζοντας το φετινό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, ο Αναστασιάδης είπε: «Παίχθηκε κακό ποδόσφαιρο επιθετικά και καλύτερο αμυντικά. Στην Ελλάδα υπάρχει φόβος. Από τους προπονητές, τους παίκτες, ακόμη και τους διαιτητές. Αυτός ο φόβος επηρεάζει στο να φτιάξεις πράγματα.  Οι προπονητές πρέπει να αποβάλουν αυτό τον φόβο από τα αποδυτήρια. Εγώ χρειάζομαι ένα δευτερόλεπτο για να πετύχω κάτι τέτοιο…».
 
Για παλιότερες παρουσίες του στον ΠΑΟΚ ανέφερε
: «Από το 1996 είπα ότι ο ΠΑΟΚ δεν θέλει μεγαλομέτοχο. Είπα ότι δεν πρέπει να κλέβουν.
Εγώ όμως ποτέ δεν είχαν διοίκηση αποδεκτή από τον κόσμο. Από εδώ και πέρα τα πράγματα στο ποδόσφαιρο θα είναι πιο δύσκολα. Σε τρία χρόνια η αδειοδότηση θα δίνεται από την UEFA. Το 2000 είχα πει στoν Μπατατούδη αν διάβασε εκείνες τις 145 σελίδες από την UEFA. Του έλεγα ότι εγώ δεν μπορώ να είμαι στον ΠΑΟΚ και να πέσουμε από τα χρέη. Είχαμε 15 δισεκατομμύρια χρέη και τα κάναμε πέντε. Γι’ αυτό έλεγα ότι δεν θέλουμε μεταγραφές.  Τώρα ο Μπατατούδης είναι στην Λιβύη και ο Γούμενος είναι κυνηγημένος. Ναι είχα πει τότε για τον Γούμενο ότι τον κοιτάω στα μάτια, γιατί έτσι έπρεπε. Καμιά φορά κοιτάζεις και το συμφέρον της ομάδας. Μετά όμως και αφού έφυγα, γιατί τον έδιωξαν μετά από 1,5 χρόνο;  Όλο αυτό όμως θυμούνται και όχι ότι εγώ έχω τις περισσότερες νίκες. Όλα μπορούν να μου τα προσάψουν, όχι όμως ότι είναι ψεύτης».

Για το μοντέλο που υπάρχει πλέον σε πολλές ομάδες και αφορά τους τεχνικούς διευθυντές, ο Αναστασιάδης ανέφερε: «Δεν το ξέρω εγώ αυτό. Όπου ήμουν εγώ, έκανα τις μεταγραφές. Εγώ τότε ήξερα ότι χρωστάμε σε τόσο κόσμο. Πώς να ζητήσω μεταγραφές; Πάντως όποιος λειτουργεί έτσι τον Μάιο δεν είναι καλά. Και στον Ολυμπιακό ο Βαλβέρδε κάνει τις μεταγραφές, γι’ αυτό βγήκε πρώτος. Ο προπονητής ζητάει παίκτες, ο τεχνικός διευθυντής του προτείνει και ο προπονητής στο τέλος αποφασίζει…».
 
Ο Αναστασιάδης τόνισε και πάλι ότι δεν είχε ποτέ προβλήματα με ποδοσφαιριστές, ενώ μίλησε και για τις συνέπειες που θα έχουν οι Ελληνικές ομάδες μετά τα τελευταία έκτροπα
:

«Οι διαιτητές παίρνουν εντολές. Είχα πει  εγώ ότι ο ΠΑΟΚ θα περνούσε σίγουρα από την Κροατία μετά από όσα έκαναν αυτοί εκεί. Θα δείτε τώρα τι αντιμετώπιση θα έχει ο ΠΑΟΚ την επόμενη χρονιά. Αλλά και οι άλλες Ελληνικές ομάδες…».  

Σχολιάζοντας την Ευρωπαϊκή πορεία του ΠΑΟΚ, τόνισε: «Μπορούσαμε παραπάνω στην Ευρώπη. Η ΤΣΣΚΑ ήταν ανέτοιμη. Για πλάκα θα μπορούσαμε να περάσουμε, αφού αυτή η ομάδα ήταν σε χειρότερη κατάσταση από την Κροατική ομάδα, από την Βιγιαρεάλ και από την Μπριζ».

Όσον αφορά το πρωτάθλημα, ανέφερε: «Πιστεύω ότι η πορεία στην Ευρώπη δημιούργησε θέμα. Υπήρχαν όμως και πολλοί τραυματισμοί. Απαγορεύεται μία ομάδα να έχει τόσους τραυματισμούς. Μεγάλο κομμάτι σε αυτό έχει η προπόνηση, αλλά και το ιατρικό τημ. Θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ έκανε έγκλημα που έδιωξε τον Οικονομίδη. Είναι ο πλέον καταξιωμένος, είναι ο κορυφαίος και τον ευχαριστώ δημόσια και για την συνεργασία μας στην Κύπρο. Επειδή έχει κάνει πρωταθλητισμό, το περνάει αυτό και στα αποδυτήρια».     

Ο Άγγελος Αναστασιάδης τόνισε και πάλι ότι δεν δέχθηκε ποτέ πρόταση από τον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια… «θα είχαν καλύτερες επιλογές…» σχολίασε και όσον αφορά τον Θόδωρο Ζαγοράκη και την διοικητική του παρουσία τόνισε:

«Ότι μάζεψε τον κόσμο και ότι είχε 25 χιλιάδες στο γήπεδο είναι επιτυχία. Από εκεί και πέρα θα κριθεί από το αποτέλεσμα. Όλοι όσοι έχουν παίξει ποδόσφαιρο πάντως δεν μπορούν να διοικήσουν. Και αυτό ταλέντο είναι…».

Για τον Μάκη Χάβο ο Αναστασιάδης τόνισε: «Διαχειρίζεται καλά την ομάδα και είναι σημαντικό ότι έχει μαζί του τον Μπάμπη Μιχαηλίδη».

Τέλος για τα πλέι οφ σχολίασε: «Ο ΠΑΟΚ μπορεί να προχωρήσει. Η ΑΕΚ έχει προβλήματα, το ίδιο και ο Παναθηναϊκός. Είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ να βγει πρώτος στα πλέι οφ. Δεν έχει να φοβηθεί τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου