Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΑΝΤΙΟ ΜΠΡΟΥΝΟ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!





 Μετά από 2 χρόνια παρουσίας στο κέντρο της άμυνας του ΠΑΟΚ, ο Μπρούνο Τσιρίλο θα συνεχίσει αλλού την καριέρα του, αφού δεν βρέθηκε σημείο επαφής στις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών. Ο Τσιρίλο δεν δέχθηκε την μείωση αποδοχών που του πρότεινε ο Παντελής Κωνσταντινίδης για μονοετές συμβόλαιο κι έτσι ο Πάμπλο Κοντρέρας θα έχει διαφορετικό παρτενέρ του χρόνου.


Παρτενέρ που αναζητείται από τον Λάζλο Μπόλονι και τον τεχνικό διευθυντή του ΠΑΟΚ, οι οποίοι είναι αλήθεια πως, από τη στιγμή που ο Τσιρίλο δεν έπεφτε στα ζητούμενα του, προτίμησαν να βρουν έναν νεότερο και ενδεχομένως καλύτερο στόπερ από φέτος. Μάλιστα, μετά και την απόφαση για μη συνέχιση της συνεργασίας με τον Μίρκο Σαβίνι, τις θέσεις του 4ου και 5ου στόπερ θα καλύψουν τόσο ο Σωτήρης Μπαλάφας, όσο και ο 23χρονος Παναγιώτης Κουρδάκης που υπέγραψε το νέο του 4ετές συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, μετά την επιτυχημένη χρονιά στην Επανωμή με 29 συμμετοχές και 1 γκολ. Σαν fcpaok.gr θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Μπρούνο Τσιρίλο για το πάθος και την ψυχή που επέδειξε αυτά τα 2 χρόνια στον ΠΑΟΚ και να του ευχηθούμε καλή συνέχεια στην καριέρα του! Θα είναι και αυτός ένας από εμάς...

Σε δηλώσεις του στο Novasports FM, ο Τσιρίλο δήλωσε: «Για μένα ήταν δύο υπέροχα χρόνια. Ήμασταν πρωταγωνιστές και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Στην Ευρώπη πρωταγωνιστήσαμε, κάναμε καλές εμφανίσεις και μία αξιόλογη πορεία. Θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο. Η καριέρα μου δεν σταματά εδώ. Περιμένω τον μάνατζέρ μου να μου πει τι προτάσεις υπάρχουν. Είμαι επαγγελματίας. Ό,τι έρθει θα το δω σοβαρά υπόψη μου και στη συνέχεια θα αποφασίσω».

Σε ερώτηση αν έχει πρόταση από ελληνική ομάδα, απάντησε: «Από την Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν ξέρω κάτι. Άκουσα ότι κάποιος άρχισε να ενδιαφέρεται. Από εκεί και πέρα θα δω τι μπορεί να κάνει ο μάνατζέρ μου».

Πηγή: fcpaok.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου