Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

"Θέλω να παραμείνω στον ΠΑΟΚ"





Την επιθυμία του να παραμείνει στον ΠΑΟΚ εξέφρασε μέσω της συνέντευξης που παραχώρησε στα "Σπορ του Βορρά", ο Ντάντε Στίγκερς. Ο Αμερικανός δήλωσε ικανοποιημένος από την παρουσία του στην ομάδα, αλλά και το στόχο που επιτεύχθηκε με την έξοδο στην Ευρωλίγκα. Ακόμη, έδειξε εντυπωσιασμένος από την παρουσία του κόσμου.

Αναλυτικά όσα είπε ο Στίγκερς:





Για την παρουσία του στον ΠΑΟΚ: "Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Για εμένα είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας μου. Ακόμη μεγαλύτερη κι από τους τίτλους που κατέκτησα στη Λευκωσία. Εκεί τα προβλήματα ήταν λιγότερα και ο ανταγωνισμός μικρότερος. Ήρθα σε ένα δύσκολο πρωτάθλημα και έπρεπε να προσαρμοστώ γρήγορα για να μπορώ να προσφέρω. Είμαι πολύ χαρούμενος που πετύχαμε το στόχο που είχαμε θέση εξ' αρχής".


Για τη βοήθεια του κόσμου: "Ήταν πολύ όμορφα με τον κόσμο. Έχω αγωνιστεί και στο NCAA σε μεγάλα γήπεδα, με πολύ κόσμο, αλλά αυτό με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ δεν το έχω ξαναδεί πουθενά. Τρελάθηκα! Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί ήταν πολύτιμη η βοήθεια τους".


Για τους συμπαίκτες του: "Γενικά, είχαμε σπουδαίους παίκτες. Ο Μάρσαλ ήταν ασταμάτητος όλη τη σεζόν. Ο Ντόζιερ έκανε σπουδαία πράγματα μέσα στη ρακέτα. Επίσης, ο Γκετσέφσκι βοήθησε στα μέγιστα, όπως και οι υπόλοιποι παίκτες της ομάδας".


Για το συμβόλαιο του: "Θέλω να συζητήσω με την ομάδα το συντομότερο δυνατό. Μου άρεσε πολύ και η ομάδα και η πόλη. Θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ και στη Θεσσαλονίκη. Αποτελεί μεγάλη πρόκληση για εμένα να παίξω στην Ευρωλίγκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου