Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

"Θέλω κάποια στιγμή να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ"



 

Ο πρώην παράγοντας του ΠΑΟΚ,Σέρτζιο Κονσεϊσάο,αυτήν την στιγμή βρίσκεται στην Χαλκιδική και απολαμβάνει τις καλοκαιρινές του διακοπές.Έτσι η εφημερίδα ""ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ" βρήκε την ευκαιρία και επικοινώνησε μαζί του.Ο Σέρτζιο δήλωσε πως κάποια στιγμή θα ήθελε να επιστρέψει στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.



Αναλυτικά τα όσα είπε ο Πορτογάλος στα "Σπορ του Βορρά":
"Κάποια στιγμή θα επιστρέψω. Όταν περάσεις από τον ΠΑΟΚ έχεις πάντα την ομάδα στην καρδιά σου. Προς το παρών ξεκουράζομαι και απολαμβάνω τις διακοπές μου μαζί με τους φίλους μου. Είναι πολύ όμορφα στην Ελλάδα γι' αυτό και διάλεξα ξανά να κάνω διακοπές εδώ".

Για το αν μαθαίνει για τον ΠΑΟΚ, ανέφερε:
"Παρακολουθώ τα νέα και τις εξελίξεις στον ΠΑΟΚ, αλλά και την Ελλάδα. Στο μυαλό μου και στην καρδιά μου ο ΠΑΟΚ είναι μαζί με τις άλλες μεγάλες ομάδες που αγωνίστηκα, την Πόρτο, Λάτσιο και την Ιντερ. Εδώ στην Ελλάδα αποφάσισα να κλείσω την καριέρα μου με την φανέλα του ΠΑΟΚ και αυτό λέει πολλά. Έκανα πολλούς φίλους εδώ και διατηρώ άριστες σχέσεις με τον Ζαγοράκη, τον Κωνσταντινίδη και τον Βρύζα. Ξέρουν ότι θα είμαι δίπλα τους σε ότι χρειαστούν".

Για τον Φερνάντο Σάντος:
"Ο Σάντος μου έμαθε πολλά για το ποδόσφαιρο που με βοηθούν και με συνοδεύουν στην νέα μου καριέρα στους πάγκους. Ο Σάντος είναι ένας φανταστικός προπονητής και μετά την πολύ καλή δουλειά που έκανε στον ΠΑΟΚ κάνει πολύ καλή δουλειά και στην Εθνική".

Για το τι πρέπει να κάνει κατά τη γνώμη του ο ΠΑΟΚ ώστε να φτάσει στην κατάκτηση ενός πρωταθλήματος, υποστήριξε: 
"Να συνεχίσει να δουλεύει όπως τα τελευταία χρόνια. Πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ έφτασε στο αγωνιστικό επίπεδο να κοιτάζει στα ίσια τις ομάδες των Αθηνών".

Για την σεζόν 2009-10 που οι ο ΠΑΟΚ είχε φτάσει κοντά στην κατάκτηση του τίτλου, είπε: "Πέρσι είχαμε φτάσει κοντά, αλλά δεν μας άφησαν οι διαιτητές. Είναι και αυτό ένα σημαντικό πρόβλημα που πρέπει να το ξεπεράσει η ομάδα".

Τέλος, έπλεξε το εγκώμιο του Αντελίνο Βιεϊρίνια:
"Είναι μεγάλο ταλέντο και έχει σπουδαίο μέλλον. Δουλεύει σωστά τα τελευταία χρόνια και άκουσε εμένα και τον Σάντος για τα κιλά του. Σύντομα πιστεύω ότι θα παίξει στη Εθνική Πορτογαλίας, ενώ έχει προδιαγραφές για να αγωνιστεί στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης".


Το διάβασα στο  http://paok-abalaea.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου