Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Tσιρίλο: "Στο χέρι του ΠΑΟΚ να με κρατήσει"



Τη μεγάλη επιθυμία του να παραμείνει στον ΠΑΟΚ καθώς και την αισιοδοξία ότι μπορεί να επιτευχθεί συμφωνία με τη διοίκηση του "Δικεφάλου" για την ανανέωση του συμβολαίου του, εξέφρασε μέσω συνέντευξής του ο Μπρούνο Τσιρίλο.

Η πρόταση των "ασπρόμαυρων" για ανανέωση του συμβολαίου του Ιταλού αμυντικού με μειωμένες αποδοχές (250.000 ευρώ) δεν έκανε σίγουρα τον Μπρούνο Τσιρίλο να... πετάει στα σύννεφα, ωστόσο ο ίδιος υποστήριξε μέσω δηλώσεών στην εφημερίδα "Εξέδρα" ότι είναι στο χέρι της ομάδας να τον κρατήσει και τη νέα σεζόν στην Τούμπα.

"Μέχρι τώρα δεν ξέρω τι να πω, γιατί όλα είναι ανοικτά και κανείς ποτέ δεν μπορεί να ξέρει τη συνέχεια. Όταν τελείωσε το πρωτάθλημα έκανα ένα ραντεβού με τον Φεντερίκο Παστορέλο (σ.σ. μάνατζέρ του Ιταλού στόπερ).

 Μπορώ να πω ότι πλέον είναι στο χέρι του ΠΑΟΚ να με κρατήσει και την επόμενη σεζόν στην Τούμπα", τόνισε ο έμπειρος αμυντικός, και πρόσθεσε:

"Εγώ αγαπάω την ομάδα, λατρεύω τον κόσμο και είναι λογικό η επιθυμία μου να είναι να παραμείνω. Ακόμα όμως δεν μπορώ να πω με σιγουριά για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα.

Περιμένω κι εγώ να δω πως θα εξελιχθεί το θέμα μου με τον ΠΑΟΚ και μπορώ να πω ότι νιώθω εξίσου δυνατός, όπως όταν ξεκινούσα την καριέρα μου, να βοηθήσω την ομάδα.

Αγαπάω τον κόσμο του ΠΑΟΚ και νιώθω ότι και αυτοί με έχουν αγαπήσει. Το μέλλον θέλω να σκέφτομαι ότι θα μας βρει μαζί και θα συνεχιστεί αυτή η αγάπη μου με τον κόσμο της ομάδας".

Ανεξάρτητα πάντως από την έκβαση των συζητήσεων μεταξύ του ίδιου και της διοίκησης, ο Τσιρίλο δεν έκρυψε την αισιοδοξία του για την επόμενη ημέρα στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.

"Τα τελευταία δύο χρόνια είχαμε δύο σεζόν πολύ καλές και παίξαμε καλό ποδόσφαιρο κατά καιρούς. Θέλω να συνεχίσουμε σε αυτό το επίπεδο.

Ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα κορυφής και μπορεί πάντα να γίνεται καλύτερος. Είναι πολύ μεγάλη ομάδα και ελπίζω να είμαστε καλύτερα στο μέλλον".



Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου