Την επιθυμία του να κατακτήσει τίτλο με τον ΠΑΟΚ εξέφρασε ο Πάμπλο Γκαρσία κατά την επιστροφή του, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η επόμενη σεζόν να είναι η τελευταία του στον «δικέφαλο».
Ο Ουρουγουανός μέσος με δηλώσεις του στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» αρχικά είπε: 
«Νιώθω πολύ καλά μετά την επέμβασή στο γόνατο μου. Έκανα θεραπεία και στην Ουρουγουάη και ακολούθησα ειδικό πρόγραμμα για να είμαι έτοιμος. Πιστεύω ότι σε δέκα ημέρες το αργότερο θα είμαι έτοιμος να συμμετέχω κανονικά στις προπονήσεις της ομάδας. Τις προηγούμενες πέντε ημέρες ακολούθησα χαλαρό τρέξιμο και είμαι σε καλή κατάσταση».


Στη συνέχεια τόνισε: 

«Προσωπικά για μένα είναι η τελευταία μου χρονιά στον ΠΑΟΚ και θα προσπαθήσω να την ευχαριστηθώ. Ελπίζουμε όλοι μέσα στην ομάδα να κυλήσουν όλα ομαλά και να διεκδικήσουμε υψηλούς στόχους, ακόμη και τον τίτλο, χωρίς να έχουμε προβλήματα από εξωγενείς παράγοντες. Θέλω να ευχαριστηθώ την χρονιά που έρχεται με τον ΠΑΟΚ».


Τέλος επισήμανε: 

«Δεν υπονοώ κάτι. Απλά έχω ένα χρόνο ακόμη συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, γι' αυτό το ανέφερα. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Όσο με κρατάνε τα πόδια μου και είμαι καλά θα προσφέρω στον ΠΑΟΚ με όλες μου τις δυνάμεις».