Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Γεωργιάδης: "Κέρδισα ένα προσωπικό στοίχημα"



Ο Γιώργος Γεωργιάδης από την Τρίτη θα φορέσει τα ασπρόμαυρα σε πρώτη φάση στις προπονήσεις στη Σουρωτή αλλά αυτό δε θα το κάνει για πρώτη φορά στην καριέρα του. Τα φορούσε και όταν ήταν στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ. 



Να λοιπόν που τώρα, έστω και μετά από επτά περίπου χρόνια το όνειρο του γίνεται πραγματικότητα και ο ίδιος δηλώνει ότι κέρδισε ένα προσωπικό στοίχημα: "Φεύγοντας από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ είχε βάλει ένα προσωπικό στοίχημα με τον εαυτό μου. Ότι δηλαδή κάποια στιγμή θα γύριζα σε αυτή την ομάδα με μεταγραφή γιατί ο ΠΑΟΚ θα με ήθελε. Να λοιπόν που αυτό έγινε και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος". 
Ο Γεωργιάδης που απέρριψε καλύτερη οικονομική πρόταση της ΑΕΚ εξηγεί για ποιους λόγους είπε "ναι' στον ΠΑΟΚ: "Γιατί με έπεισε ο Βρύζας. Ο τρόπος που με προσέγγισε αλλά και το ότι ήταν αυτός που είχε πείσει τον Σάντος πως πρέπει να με καλέσει στην Εθνική και επομένως με πιστεύει, είναι στοιχεία που με έκαναν να πω το ναι. Άλλωστε ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ διοικείται από ανθρώπους που ξέρουν από ποδόσφαιρο και γνωρίζω πως έχει έναν δίκαιο προπονητή στον πάγκο του. Επομένως αν δουλέψω μπορώ να διεκδικήσω μια θέση στην ομάδα και αυτό είμαι αποφασισμένος να κάνω".

 Ο ίδιος γνωρίζει ότι πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να πετύχει τους στόχους του: "Οι στόχοι μου είναι ίδιοι με την ομάδα. Ανυπομονώ να δουλέψω στις προπονήσεις και να έρθει η στιγμή που θα μπορέσω να προσφέρω. Ξέρω ότι βασικός στόχος είναι να περάσουμε στους ομίλους σε πρώτη φάση και θέλω να βοηθήσω και εγώ". Τέλος έστειλε και ένα μήνυμα στον κόσμο: "Να ξέρει ότι είναι ένας από τους λόγους που με έκαναν να πω το ναι. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό".



http://paokrevolution.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου