Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Μπόλονι: "Ποντάρω στους έμπειρους και το κίνητρό τους"



Απόλυτα ρεαλιστής εμφανίστηκε ο Λάζλο Μπόλονι στις δηλώσεις του πριν το παιχνίδι με την Βαλερένγκα. Ο Ρουμάνος τεχνικός τόνισε ότι περιμένει πολλά από τους έμπειρους παίκτες του, ενώ αναφέρθηκε ακόμη στις σίγουρες, αλλά και τις πιθανές απουσίες κάποιων παικτών. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:




Αρχικά ο προπονητής του ΠΑΟΚ είπε: "Σ' αυτό το παιχνίδι υπολογίζω πολύ στην εμπειρία κάποιων παικτών του ΠΑΟΚ και περιμένω και θέλω να δω τις ικανότητές τους και το κίνητρο τους. Πριν έρθω είχα ακούσει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα για την ικανότητά τους και τώρα θέλω να το δω και στο γήπεδο. Την Βαλερένγκα την έχω δει, είναι πολύ δυνατή ομάδα, με σταθερότητα, δυναμική και κέντρο που μπορεί να παίξει ψηλά και επιθετικά. Και είναι πολύ δυνατή στις στημένες φάσεις. Πρέπει να παίξουμε πάρα πολύ καλά".

Για το αν έχει προλάβει ο ΠΑΟΚ να δουλέψει στα στημένα: "Δουλέψαμε πολύ, ειδικά την τελευταία εβδομάδα, ξέρω ότι δεν πήγαμε καλά την περασμένη σεζόν σ' αυτό τον τομέα. Ελπίζω οι παίκτες μου να είναι συγκεντρωμένοι. Είναι πράγματα που δεν μπορώ να σας τα δώσω παρά μόνο τους μιλήσω. Σ' αυτές τις φάσεις χρειάζεται επιθετικότητα και συγκέντρωση. Να βγάλουν εγωισμό οι παίκτες". Μετά από ερώτηση γιατί ζητά από τους έμπειρους να ηγηθούν της ομάδας, τόνισε: "Το ζητώ αυτό και γιατί το ματς απαιτεί καλή διαχείριση, αλλά και γιατί η ομάδα αυτή τη στιγμή δεν είναι απόλυτα έτοιμη".

Για Ιβιτς και Λαζάρ:
"Τους υπολογίζω, ξέρω ότι κάποιοι δεν είναι απόλυτα έτοιμοι. Δεν μπορώ, όμως, να παίξω με 8 ποδοσφαιριστές. Μιλάω με τον Ιβιτς, αν είναι καλά τον υπολογίζω κανονικά, θα είναι μαζί μας. Αν όχι, θα μείνει εκτός".

Για το αν επηρεάσουν οι απουσίες Κοντρέρας, Σαλπιγγίδης σε συνδυασμό με το πρόβλημα τραυματισμού του Ίβιτς:
"Έχω προβλήματα, δεν έχω όλα τα όπλα στη διάθεσή μου. Σίγουρα οι παίκτες που αναφέρατε είναι πολύ σημαντικοί και σίγουρα δύο από τους τρεις δεν θα είναι μαζί μας".

Για το αν η ισοπαλία, που αποτελεί το πιο συχνό αποτέλεσμα στα τελευταία εκτός έδρας ευρωπαϊκά ματς του ΠΑΟΚ, είναι ο στόχος στο αυριανό ματς:
"Θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος αν δεν χάσουμε το ματς και αυτός είναι ο στόχος μας".

Για το αν επηρεάσει το βαρύ κλίμα λόγω της τραγωδίας στο Οσλο:
"Είμαι ένας άνθρωπος που κρατάω επαφή με όλη την Ευρώπη. Έχω φίλους στη Θεσσαλονίκη, τη γυναίκα μου και την κόρη μου στην Γαλλία. Αυτό που συνέβη στο Όσλο είναι τραγωδία για τους Νορβηγούς, θα πω όμως ότι είναι και τραγωδία για όλους. Αν μου επιτρέπεται, θέλω να πως εκ μέρους της Θεσσαλονίκης ότι είμαστε δίπλα τους".

Για το αν ο Κοντρέρας έβαλε σε δεύτερη μοίρα την ομάδα με τη συμμετοχή του στο φιλικό που διοργανώνει ο Μέσι:
"Ξέρω τον Κοντρέρας από την Σπόρτινγκ Λισαβόνας. Ξέρω ότι είναι επαγγελματίας και φυσικά είναι λυπηρό που δεν τον έχω μαζί μου. Στο φιλικό δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία γιατί σε αυτά τα φιλανθρωπικού χαρακτήρα ματς δεν υπάρχει ιδιαίτερη καταπόνηση και τα συνηθίζουν οι παίκτες".

 
Αξίζει να σημειωθεί πώς καθυστέρησε το πούλμαν που μετέφερε τους Έλληνες δημοσιογράφους και φωτογράφους στο Ούλεβαλ, με αποτέλεσμα να αργήσει η έναρξη της συνέντευξης Τύπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου