Ως πρώτο στόχο για τον ΠΑΟΚ έθεσε το πρωτάθλημα ο Ρουμάνος άσος της ομάδας της Θεσσαλονίκης, Κοστίλ Λαζάρ. Τι είπε για τα ματς με την Βαλερένγκα.

«Πιστεύω ότι κάναμε ένα καλό ξεκίνημα και στην πορεία θα βοηθήσω ακόμα περισσότερο την ομάδα. Έχω έρθει στον ΠΑΟΚ με σκοπό να δικαιώσω τους ανθρώπους του για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Η χθεσινή (σ.σ.: προχθεσινή) επιτυχία είναι συλλογική και όχι προσωπική. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το δεύτερο παιχνίδι με την ίδια σοβαρότητα. Μόνο αν έχουμε εξίσου καλή απόδοση θα σφραγίσουμε την πρόκριση στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ».

-Πού πιστεύεις πως κρίθηκε το παιχνίδι; 
«Στο πρώτο ημίχρονο μείναμε πιο πιστοί στην τακτική. Στο δεύτερο αντιληφθήκαμε πως μπορούσαμε να ρισκάρουμε περισσότερο κι έτσι ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σκοπός μας ήταν να μη δεχτούμε γκολ μέχρι το ημίχρονο και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να ''χτυπήσουμε'' το ματς».

-Κόντρα στους Νορβηγούς φάνηκε πως έχεις προσαρμοστεί στην ομάδα. Πώς έγινε τόσο γρήγορα;
«Νιώθω ήδη μέλος της ομάδας, γιατί τα παιδιά με υποδέχθηκαν πάρα πολύ καλά και τους ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Ήταν πολύ εύκολο για μένα να προσαρμοστώ. Από την πρώτη μέρα οι συμπαίκτες μου μού μίλησαν και με έκαναν να αισθανθώ πως είμαι ένας από αυτούς. Πως όλοι εδώ στον ΠΑΟΚ είμαστε μια οικογένεια. Σημαντικό ρόλο, βέβαια, έπαιξε και ο προπονητής μου, μια και είναι συμπατριώτης μου».

-Για τους περισσότερους η εμφάνισή σου αποτέλεσε έκπληξη, διότι δεν είσαι πολύ καιρό στην ομάδα. Πώς τη σχολιάζεις ως κριτής του εαυτού σου; 
«Ένιωσα καλά. Ξεκίνησα καλά στο παιχνίδι. Περιμένω, βέβαια, περισσότερα από τον εαυτό μου. Δεν έχω πολλά παιχνίδια στα πόδια μου. Ήταν μόλις το πρώτο. Είναι σημαντικό που ήρθε η νίκη με τη δική μου βοήθεια και ελπίζω να συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό».

-Σε τι ποσοστό ετοιμότητας έχεις φθάσει; 
«Σε επίπεδα φυσικής κατάστασης είμαι περίπου στο 70%. Σιγά-σιγά θα βρω και καλύτερο ρυθμό στο παιχνίδι μου».

-Πώς τα κατάφερες και με μόλις μία εβδομάδα προπονήσεων ήσουν ο καλύτερος του γηπέδου; 
«Είμαι πολύ φιλόδοξος. Ίσως αυτό με έκανε να παίξω έτσι. Όσο καλύτερα μπορώ. Το γεγονός πως θέλω να δείξω στους Έλληνες φιλάθλους πως μπορώ να παίξω καλό ποδόσφαιρο. Στη Ρουμανία ήμουν κάποιος, αλλά εδώ ξεκινώ από την αρχή».

-Τι σου ζήτησε ο Μπόλονι σε θέματα τακτικής πριν μπεις στο παιχνίδι; 
«Να σεβαστώ την τακτική που επιλέξαμε. Να παίξω απλά, γιατί ήταν δύσκολο παιχνίδι και με αυτόν τον τρόπο θα αυξανόταν η αυτοπεποίθησή μου όσο περνούσε η ώρα. Και αυτό έγινε».

-Ποιος είναι ο προσωπικός στόχος σου στον ΠΑΟΚ; 
«Για μένα στόχος είναι πάντα το πρωτάθλημα. Και στη Ρουμανία αγωνιζόμουν σε μια ομάδα που διεκδικούσε το πρωτάθλημα, αλλά δεν είχα την τύχη να πανηγυρίσω έναν τίτλο. Εύχομαι να συμβεί στον ΠΑΟΚ. Είμαι σε μια ομάδα με νοοτροπία νικητή και με μεγάλο όνομα στην Ευρώπη».

-Ήρθες στη Θεσσαλονίκη ως αμυντικός μέσος, αλλά στο φιλικό είδαμε πως τα πηγαίνεις εξίσου καλά και σε πιο επιθετικούς ρόλους. Πού σου αρέσει να παίζεις και πού πιστεύεις πως μπορείς να αποδώσεις περισσότερο; 
«Η θέση που έπαιζα πάντα στη Ρουμανία ήταν κεντρικός μέσος σε ένα σύστημα 4-4-2 με δύο χαφ στον άξονα. Παίζω επιθετικά, αλλά μπορώ να προσφέρω και αμυντικά».