Η καλή πορεία στο Γιουρόπα Λιγκ αλλά και το πλασάρισμα του ΠΑΟΚ ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό είναι ο στόχος της ομάδας, σύμφωνα με τον Μπερτράν Ρομπέρ.
Ο νεοαποκτηθέντας άσος του «Δικεφάλου του Βορρά» μίλησε για τον ίδιο, την επερχόμενη χρονιά αλλά και την ευρωπαϊκή πορεία της ομάδας:
Είμαι από την πρώτη μέρα χαρούμενος που είμαι σ' αυτή την ομάδα. Εδώ και δυο - τρεις εβδομάδες περιμένω να δω πως εξελίσσονται τα πράγματα. Είναι αλήθεια ότι ο ΠΑΟΚ για μένα είναι μεγαλύτερο κλαμπ και όταν έγινε η πρόταση τη δέχθηκα. Ο μάνατζέρ μου είχε κάνει εκτεταμένες συζητήσεις με τον Άρη, αλλά όταν εμφανίστηκε η πρόταση του ΠΑΟΚ. Όταν ήμουν στη Μονπελιέ, προσπαθούσα για το καλύτερο. έπαιξα και σε άλλες γαλλικές ομάδες. Το ίδιο έκανα και στον Πανθρακικό. Το ποδόσφαιρο είναι ένα.
Είναι αλήθεια ότι έστω και σ' αυτό το διάστημα έχω αρχίσει να μπαίνω στο πνεύμα της ομάδας και εννοώ το παιχνίδι της ομάδας μέσα στο γήπεδο. Μαθαίνω το πως παίζουν οι συμπαίκτες μου, τι θέλει ο προπονητής και το τι πρέπει να κάνω εγώ. Αυτό γίνεται πιο γρήγορα διότι υπάρχουν στην ομάδα παίκτες ποιότητας και αυτό με βοηθάει. Είχα καλή υποδοχή από τους παίκτες, έχουμε καλή σχέση.

Για τον Ολιβιέ Σορλέν και τον Λάζλο Μπόλονι:
 Ο Ολιβιέ είναι ένας καλός παίκτης που μεγάλωσε και αυτός στο Μονπελιέ, όπως εγώ, σε έναν σύλλογος που έχει καλά τμήματα υποδομής. Το να προσαρμοστώ στις απαιτήσεις του προπονητή, μου είναι πιο εύκολο για μένα καθώς έχει δουλέψει στη Γαλλία.


Για τους στόχους του ΠΑΟΚ αλλά και τους δικούς του: Να προχωρήσουμε στο Γιουρόπα Λιγκ και μετά να μπορέσουμε να "χτυπήσουμε" τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό».
Για τους λόγους που άφησε τη Γαλλία για να έρθει στην Ελλάδα: «Ήθελα να αλλάξω και πήρα την απόφαση να πάω στον Πανθρακικό. Θεώρησα πως αυτή η ομάδα είναι ένα καλό βήμα για μένα για να με δουν και είχα τη τύχη αυτό να συμβεί.