Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Βιεϊρίνια: "Τα πάντα για τον ΠΑΟΚ"



Πρόθυμος να δώσει τα πάντα για τον ΠΑΟΚ, παρουσιάζεται ο Βιεϊρίνια, όπως υποστήριξε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "Αθλητικό Μετρόπολις". Διαβάστε τι λέει ο Πορτογάλος άσος για το "δέσιμο" που έχει με την ομάδα και τους στόχους της νέας σεζόν.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Πράγματι είμαι λίγο κουρασμένος αυτές τις ημέρες, αλλά αυτό είναι το νόημα της καλοκαιρινής προετοιμασίας. Άλλωστε ξεκουραστήκαμε όλοι οι ποδοσφαιριστές κατά τη διάρκεια των διακοπών, γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και πήραμε τις απαραίτητες ανάσες, κάτι που χρειαζόμασταν σίγουρα όλοι.

Φυσικά και είμαι έτοιμος να δώσω ό,τι έχω και δεν έχω για την ομάδα. Αυτή είναι και η δέσμευση που έχω αναλάβει όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στον ΠΑΟΚ, δηλαδή να είμαι πάντα έτοιμος για οτιδήποτε χρειαστεί. Είναι υποχρέωση μου να είμαι πανέτοιμος, γιατί μας περιμένει μια γεμάτη και δύσκολη χρονιά. Περιμένουμε ο ΠΑΟΚ και φέτος να είναι πολύ ανταγωνιστικός. Ειδικά στο κομμάτι προετοιμασία οφείλουμε όλοι να δουλέψουμε πολύ στη φυσική κατάσταση, εκεί πρέπει να εστιάσουμε όλοι οι ποδοσφαιριστές».


Για τον Λάζλο Μπόλονι σημείωσε:
«Ο νέος μας προπονητής δεν έχει ξεχωρίσει μόνο εμένα, αλλά και τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές και μάλιστα μας αρέσει πολύ όλους ο τρόπος δουλειάς του. Είναι πολύ σημαντικό ένας νέος προπονητής να τηρεί τέτοια στάση απέναντι στους ποδοσφαιριστές, δείχνει πως ξέρει να δουλεύει και είναι πολύ μεθοδικός. Είναι σημαντικό και για τους παίκτες να υπάρχει τέτοια σχέση με τον προπονητή τους».

Για τον κόσμο είπε:
«Θέλω από καρδιάς να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξη που μας δείχνει τόσο στις προπονήσεις, όσο και στους αγώνες. Οι φίλαθλοι μας ανταποκρίνονται τα μέγιστα. Αυτό είναι το μεγαλείο των οπαδών του ΠΑΟΚ, αυτός είναι ο λόγος που ο ΠΑΟΚ είναι τόσο μεγάλη ομάδα. Σε αυτές τις δύσκολες ημέρες οι φίλαθλοι μας κάνουν τα πάντα κι εμείς από την πλευρά μας ως ποδοσφαιριστές, εκφράζουμε τη δέσμευση πως θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό γι’ αυτούς και θα δώσουμε τονκαλύτερομας εαυτό».

Για τους στόχους της νέας σεζόν, τόνισε:
«Φυσικά γνωρίζω πως το καλύτερο δυνατό για τον ΠΑΟΚ είναι η πρώτη θέση. Όλοι είδαμε όμως τι γινόταν τα τελευταία χρόνια στα παιχνίδια απέναντι στις μεγάλες ομάδες. Όλοι γνωρίζουμε για ποιον λόγο τα παιχνίδια απέναντι σε αυτές τις ομάδες είχαν αυτή την κατάληξη. Θεωρώ πως τα τελευταία χρόνια ο ΠΑΟΚ είχε και το ρόστερ και την ομάδα γενικά να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Το ίδιο πιστεύω και για φέτος, ότι δηλαδή αν μας αφήσουν μπορούμε να κατακτήσουμε τον τίτλο».

Για τον ερχομό της κόρης του είπε:
«Αυτή είναι η μεγαλύτερη χαρά που θα μπορούσα να έχω στον κόσμο. Αν φυσικά τη συνδυάσω με έναν τίτλο, θα ήταν ότι καλύτερο για τη συγκεκριμένη χρονιά».

Για τους υποψήφιους μνηστήρες που παρουσιάζει ο Τύπος συχνά πυκνά, σημείωσε: «Προσωπικά έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, είμαι αφοσιωμένος και σκέφτομαι μόνο την ομάδα μου. Τώρα για το αν αυτά τα σενάρια που υπάρχουν είναι υπαρκτά, πρέπει μάλλον να ερωτηθούν οι άνθρωποι της διοίκησης κι όχι εγώ, αλλά να ενημερωθώ κι εγώ. Έχω πει και στο παρελθόν πως ο ΠΑΟΚ είναι η ομάδα μου. Το τέλειο φυσικά θα ήταν να πάω σε ομάδα που θα αρέσει σε μένα, αλλά και να έχει ο ΠΑΟΚ πολύ μεγάλο οικονομικό όφελος. Αυτό είναι που αξίζει σε αυτή την ομάδα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου