Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Αθανασιάδης: "Δεν θα άφηνα την ομάδα στο τέλος"




Αρχικά, ο Αθανασιάδης είπε στον "Sport 103": "Το πρόβλημα το έπαθα προς το τέλος του αγώνα, όμως, δεν ήθελα να αφήσω την ομάδα, για αυτό έμεινα στο παιχνίδι και βοήθησα όσο μπόρεσα. Δεν θα μπορούσα να αφήσω την ομάδα σε εκείνο το σημείο, το σκορ ήταν ρευστό".
Συνεχίζοντας μίλησε:


Για την Εθνική ομάδα: "Τώρα είμαι με την Εθνική ομάδα. Μίλησα με τον προπονητή και θα επιστρέψω στην Θεσσαλονίκη ώστε να αρχίσω θεραπείες και να είμαι έτοιμος στα επόμενα ματς. Το θετικό είναι ότι υπάρχει η διακοπή και θα μπορέσω να είμαι έτοιμος στα παιχνίδια που έρχονται".

Για το ματς με την Ξάνθη: 
"Ξεκινήσαμε πολύ καλά. Καταφέραμε πετύχαμε και το γκολ, μετά χωρίς να το θέλουμε, νομίζω λόγω κούρασης δώσαμε χώρους στην Ξάνθη. Αυτό που κρατάμε είναι πως πήραμε τους τρεις βαθμούς. Ο κάθε αγώνας είναι διαφορετικός. Οταν τελειώνει το ένα παιχνίδι, μετά σκέφτεσαι το επόμενο".

Για την φάση που ακυρώθηκε το γκολ του ΠΑΟΚ: 
"Ημουν σίγουρος ότι δεν είμαι οφσάιντ. Στο τέλος ρώτησα τον επόπτη αν ήμουν και με λέει "έτσι και έτσι".
Για το Europa League: "Οτι μπήκαμε στους ομίλους είναι πολύ θετικό, θέλουμε η ομάδα να έχει διάρκεια στην Ευρώπη. Θέλουμε να πετύχουμε κάτι καλό και να προχωρήσουμε στις επόμενες φάσεις. Εχουμε ποδοσφαιριστές με μεγάλη εμπειρία και προπονητή, επίσης. Πιστεύω ότι θα βοηθήσουν και εμάς οι μεγαλύτεροι. Αν είμαστε συγκεντρωμένοι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα, το μόνο που μπορείς να πάρεις από αυτούς τους αγώνες είναι θετικά στοιχεία. Είναι μεγάλες ομάδες, η Τότεναμ και η Ρούμπιν, αλλά έχουμε μόνο να κερδίσουμε από αυτά τα παιχνίδια. Ανεβαίνει το επίπεδο όλης της ομάδας".
Για την καθιέρωσή του: "Δεν θεωρώ ότι έχω καθιερωθεί, προσπαθώ μέσα από τις προπονήσεις να είμαι 100% έτοιμος και όποτε με χρησιμοποιεί ο προπονητής να τα δίνω όλα".

Για την γεμάτη Τούμπα:
 "Είναι πολύ όμορφο. Όλα τα παιδιά όταν βλέπουν ένα γήπεδο γεμάτο είναι ότι καλύτερο και μακάρι αυτός ο κόσμος να υπάρχει σε όλα τα γήπεδα".

Για τους νεαρούς παίκτες του ΠΑΟΚ:
 "Αν τους δοθούν οι ευκαιρίες θα δείξουν τι αξίζουν".

Για τους συμπαίκτες του
"Οι συμπαίκτες μου με λένε να μην σταματάω στην δουλειά, βέβαια ο Τσιρίλο με επιβραβεύει με ένα ξεχωριστό τρόπο, είναι λίγο αυθόρμητος".

Για το γεμάτο πρόγραμμα: 
"Υπάρχουν παιδιά στον ΠΑΟΚ που μπορούν να βοηθήσουν αν χρειαστεί. Σίγουρα θα υπάρξει κούραση από τα πολλά παιχνίδια, πρέπει στα νεκρά διαστήματα να παίρνουμε ανάσες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου