Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Μπαλάφας: «Η κορυφαία μου στιγμή στον ΠΑΟΚ»




Η αποθέωση του Σωτήρη Μπαλάφα. Ο Αρτινός μέσος με το χρυσό γκολ που πέτυχε, έστειλε τον ΠΑΟΚ για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν, στους ομίλους του Γιουρόπα Λίγκ. Ο Μπαλάφας παραδέχθηκε πως ζει μοναδικές στιγμές.




Και είπε: “Όταν πετυχαίνεις ένα γκολ είναι και θέμα τύχης. Στη φάση του γκολ, αυτοί έπαιζαν ζώνη στην άμυνα, με φώναξε ο Λίνο να προωθηθώ. Εγώ δεν κατάλαβα ότι είναι δύσκολο το γκολ, τα παιδιά μου το είπαν λίγο αργότερα. Περασμένα ξεχασμένα όλα όσα έγιναν στο παρελθόν, ακόμη και με τη περίπτωση του δανεισμού μου. Πιστεύω ότι είναι η κορυφαία στιγμή μου στον ΠΑΟΚ από τη στιγμή που έβαλα ένα γκολ και βοήθησα.

- Ο στόπερ Μπαλάφας πώς αισθάνεται;
“Παίζω όπου με βάζει ο προπονητής μου. Και αυτό που με ικανοποιεί περισσότερο είναι ότι ο ΠΑΟΚ προκρίθηκε και συνεχίζει στους ομίλους”.

- Πώς αισθάνθηκες όταν άκουσες το όνομα σου από την κερκίδα;
“Είναι ευχάριστο να μας φωνάζει ο κόσμος και είναι σημαντικό για εμένα. Όσο για τη κλήρωση των ομίλων, όποιος αντίπαλος κι αν έρθει θέλουμε να είναι καλός και ποιοτικός για να έχουμε κίνητρο”.



Στους ώμους από τον κόσμο
Ο Μπαλάφας γνώρισε την αποθέωση μετά το τέλος του αγώνα από τους 500 οπαδούς του ΠΑΟΚ, ενώ μόλις τελείωσε τις δηλώσεις, οπαδοί τον σήκωσαν στους ώμους και στον “αέρα” και φώναζαν ρυθμικά το όνομά του. Μάλιστα τραγουδούσαν: “Σωτήρης Μπαλάφας- Σωτήρης Μπαλάφας”. Μάλιστα οι οπαδοί του ΠΑΟΚ τον αποθέωσαν και ο ίδιος το απολάμβανε με μοναδικό τρόπο. Αλλωστε είναι ο πιο αδικημένος παίκτης του ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου