Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Λαζάρ: «Θέλω να παίξω στη γεμάτη Τούμπα»


Ο Κοστίν Λαζάρ έχει επιστρέψει στις προπονήσεις με την υπόλοιπη ομάδα από την Κυριακή και ουσιαστικά έχει θέσει τον εαυτό του και πάλι στη διάθεση του Λάσλο Μπόλονι.

Ο Ρουμάνος χαφ είχε μείνει εκτός δράσης από την 1η Αυγούστου με μια θλάση α’ βαθμού και είχε χάσει τη ρεβάνς με τη Βαλερένγκα, μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση που είχε κάνει στο Όσλο, βοηθώντας τον ΠΑΟΚ να φτάσει στη νίκη με 0-2. Ο Ρουμάνος χαφ, λόγω του προβλήματος που του προέκυψε στις αρχές Αυγούστου, έχασε το ματς της Τούμπας με τη Βαλερένγκα και το επίσημο ντεμπούτο του μέσα στη φλογισμένη έδρα του “Δικέφαλου”!
Χθες εξήγησε στα ΣΠΟΡ ότι ο ίδιος θέλει να παίξει με την Καρπάτι (παρότι δεν είναι 100% έτοιμος έχοντας χάσει αρκετές προπονήσεις), τόνισε ότι ανυπομονεί να αγωνιστεί σε επίσημο ματς στη γεμάτη Τούμπα αλλά ο προπονητής είναι αυτός που θα αποφασίσει πότε θα τον χρησιμοποιήσει, ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει και ότι η Καρπάτι χρειάζεται ακόμη μεγαλύτερη προσοχή από τη Βαλερένγκα.

-Πώς νιώθεις; Είσαι έτοιμος για να παίξεις την Πέμπτη;
“Είμαι έτοιμος, αλλά δεν ξέρω αν θα παίξω. Ο προπονητής αποφασίζει… Έχω ξεκινήσει τις προπονήσεις και έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό μου, αλλά δεν είμαι 100% έτοιμος από άποψη φυσικής κατάστασης, έχοντας χάσει αρκετές προπονήσεις”.
-Ωστόσο θέλεις να παίξεις για να βοηθήσεις την ομάδα;
“Φυσικά! Αλλά ξαναλέω ότι ο προπονητής αποφασίζει ποιοι θα παίξουν. Εγώ θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο έτοιμος μπορώ για να βοηθήσω. Και προσωπικά ανυπομονώ να παίξω στη γεμάτη Τούμπα. Ανυπομονώ για το πρώτο μου επίσημο ματς στη γεμάτη από κόσμο έδρα μας”.
-Πώς βλέπεις τα ματς με την Καρπάτι;
“Είναι ένας πιο δύσκολος αντίπαλός από τη Βαλερένγκα. Άλλωστε το ουκρανικό ποδόσφαιρο βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης ότι βρισκόμαστε στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ, όπου οι αντίπαλοι είναι πιο δύσκολοι αφού είμαστε ένα βήμα πριν από τους ομίλους”.
-Τι πρέπει να προσέξει ο ΠΑΟΚ περισσότερο σ’ αυτά τα ματς;
-“Καταρχάς, πρέπει να είμαστε ακόμη πιο σοβαροί… Και επειδή το πρώτο ματς είναι στην έδρα μας είναι σημαντικό να πετύχουμε μία καθαρή νίκη χωρίς να δεχθούμε γκολ. Αυτό είναι καθοριστικό για να κάνουμε το πρώτο βήμα για την πρόκριση”.
-Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στον κόσμο;
“Οι οπαδοί μας πρέπει να είναι βέβαιοι ότι εμείς θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να περάσουμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Και εγώ προσωπικά κάθε φορά που 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου