Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Λαζάρ: «Όλα καλά στον ΠΑΟΚ»






Ο Κοστίν Λάζαρ παραχώρησε δηλώσεις σε ρουμάνικη ιστοσελίδα και μίλησε για την προσαρμογή του τη Θεσσαλονίκη, τους στόχους της ομάδας σε Ελλάδα και Ευρώπη, την ελληνική κουζίνα και την οικονομική κρίση.
Τα όσα είπε ο Ρουμάνος χαφ στην ιστοσελίδα "click.ro":



-Μετράς ήδη τρεις μήνες στην Ελλάδα. Πώς περνάς εκεί;
«Τέλεια. Προσαρμόστηκα στη ζωή εδώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όλα είναι ήρεμα. Παραδέχομαι, πάντως, πως πληγώθηκα όταν έφυγα από τη Ρουμανία».

-Τι βρήκες στη Θεσσαλονίκη;
«Στην αρχή πολύ καυτή ατμόσφαιρα, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το καλοκαίρι κάναμε προπόνηση στους 40 βαθμούς. Είναι υπέροχα εδώ. Νιώθω σαν να βρίσκομαι στον παράδεισο. Αστειεύομαι, αλλά το νιώθω. Έχω ένα σπίτι με θέα το Θερμαϊκό. Είναι πανέμορφα».

-Πώς περνάς την ώρα σου;
«Όταν δεν έχω υποχρεώσεις με την ομάδα μου, περνώ την ημέρα κοντά στη θάλασσα με τα παιδιά και τη γυναίκα μου. Τους πήρα μαζί μου από τη Ρουμανία γιατί δεν μπορώ μακριά τους. Καθόμαστε στην ταράτσα του σπιτιού και συχνά παρακολουθούμε τους ιστιοπλοϊκούς αγώνες. Είναι πολύ χαλαρωτικό. Πιστεύω πλέον πως ίσως θα έπρεπε να είχα φύγει νωρίτερα για το εξωτερικό».

-Βλέπουμε στη ρουμάνικη τηλεόραση πως υπάρχουν κοινωνικά προβλήματα στην Ελλάδα. Πώς είναι η ζωή εκεί;
«Είναι πολύ ακριβή. Ακόμη κι εγώ, που δεν παίρνω τον κατώτερο μισθό, εξεπλάγην. Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος με τα μέτρα που πήρε η ελληνική κυβέρνηση. Οι κινητοποιήσεις στη Θεσσαλονίκη ήταν ειρηνικές, αλλά στην Αθήνα επικράτησε χάος».

-Τι αυτοκίνητο οδηγείς;
«Αγόρασα ένα στο Βουκουρέστι, ένα Volkswagen Touareg».

-Έχεις συνηθίσει το ελληνικό φαγητό;
«Όχι. Κάποια φαγητά είναι εντάξει, αλλά τα περισσότερα παραδοσιακά σε σκοτώνουν. Προτιμώ να έτρωγα ό,τι και πριν, να πηγαίνω σε κάποια εστιατόρια ή να τρώω με την οικογένειά μου, στο σπίτι».

-Παρακολουθείς τους αγώνες της Ραπίντ;
«Φυσικά. Αγόρασα δορυφορικό πιάτο για να βλέπω τα ματς του ρουμανικού πρωταθλήματος. Ελπίζω να πάρει το πρωτάθλημα».

-Ποια είναι η σχέση σου με τους φανατικούς οπαδούς του ΠΑΟΚ;
«Πολύ καλή. Δεν θέλω να περηφανεύομαι, αλλά νιώθω ότι ο κόσμος με σέβεται πραγματικά και με εκτιμά. Πιστεύω πως πηγαίνω καλά. Μάλιστα σκόραρα στο ματς με τη Σάμροκ Ρόβερς, κάτι που δεν συνηθίζω. Μέχρι τώρα, όλα είναι καλά».

-Πώς τα πας με τα ελληνικά;
«Είναι δύσκολη γλώσσα. Ξέρω το δεξιά, το αριστερά, να χαιρετάω, αλλά όταν αρχίζουν γύρω μου να μιλούν, εγώ δεν έχω θέση».

-Πιστεύεις πως θα κληθείς στην Εθνική ξανά;
«Αν ο προπονητής με επιλέξει, θα είναι χαρά μου. Ξέρω πως γίνεται λόγος για ανανέωση, αλλά εγώ είμαι 30 χρονών και αισθάνομαι υπέροχα, ειδικά από τη στιγμή που ήρθα στην Ελλάδα».

-Πιστεύεις πως θα κατακτήσεις κάποιον τίτλο με τον ΠΑΟΚ φέτος;
«Είναι δύσκολο να ανταγωνιστείς τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Για την ώρα, είμαστε κοντά τους. Για μας έχει μεγάλη σημασία να προκριθούμε στην επόμενη φάση του Europa League».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου