Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

"Αξέχαστο το ματς στη Φενέρ"




Τη Σχολή Αθλητικής Δημοσιογραφίας του ΙΕΚ ΞΥΝΗ επισκέφθηκε ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Dario Kresic, ο οποίος και συμμετείχε σε συζήτηση με τους σπουδαστές.






Ο Dario Kresic απάντησε σε ερωτήσεις των νέων δημοσιογράφων για την πορεία του ΠΑΟΚ στο ελληνικό πρωτάθλημα, τις ευρωπαϊκές επιτυχίες, αλλά και για την επαγγελματική του πορεία και τους στόχους του.
Για το γεγονός ότι έχει χάσει την φανέλα του βασικού τους τελευταίους μήνες, ο Κροάτης τερματοφύλακας απάντησε πως και ο ίδιος αναρωτιέται γιατί δεν είναι βασικός στην ομάδα, και είπε χαρακτηριστικά: «Υπάρχουν 25 παίκτες, είμαι σίγουρος για τη δική μου ποιότητα και για το επίπεδό μου, και θα κάνω ότι είναι καλύτερο δυνατό για να διορθωθεί αυτή η κατάσταση».
Σε ερώτηση αν αισθάνεται αδικημένος στον ΠΑΟΚ, είπε: «Ξεκίνησα να παίζω πέρυσι, πήγαιναν όλα καλά και αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δεν είμαι πια βασικός, και βέβαια είμαι άνθρωπος και αυτό με επηρεάζει συναισθηματικά», ενώ ερωτώμενος αν μετάνιωσε που ήρθε στον ΠΑΟΚ απάντησε: «Όχι, ήταν δική μου απόφαση να έρθω στον ΠΑΟΚ, γιατί αγαπάω την ομάδα, τους φιλάθλους και την πόλη. Δεν το έχω μετανιώσει».
Για τις σχέσεις του με τους άλλους τερματοφύλακες της ομάδας δήλωσε: «Έχω πολύ καλή σχέση με τους άλλους δύο τερματοφύλακες και με τον προπονητή τερματοφυλάκων. Δεν χρειάζεται να είμαστε οι καλύτεροι φίλοι, αλλά υπάρχει σεβασμός».
Για τη νίκη στο Λονδίνο και την επιστροφή της ομάδας είπε: «Είναι ότι καλύτερο να περιμένουν οι οπαδοί την ομάδα στο αεροδρόμιο στις 6 το πρωί» ενώ για αυτούς τους οπαδούς τόνισε πως «με την υποστήριξή τους μας δίνουν φτερά στις πλάτες».
Όταν ρωτήθηκε αν έχουν συζητήσει με τους συμπαίκτες του για το που μπορούν να φτάσουν στο Europa League είπε: «Δεν είχαμε χρόνο να σκεφτούμε και να συζητήσουμε που στοχεύουμε στο Europa League, γιατί έπρεπε να συγκεντρωθούμε στον επόμενο παιχνίδι».
Όσο για την εμφάνιση που ακολούθησε στα Γιάννενα είπε: «Αισθανόμουν πίεση στα Γιάννενα γιατί η ομάδα είχε χάσει βαθμούς στο ελληνικό πρωτάθλημα στους προηγούμενους αγώνες, και ένιωθα την πίεση ότι έπρεπε να πάρουμε τους βαθμούς. Όμως αυτό είναι μέρος της δουλειάς. Σίγουρα όταν παίζει κανείς εναντίον μιας μεγάλης ομάδας όπως η Τότεναμ είναι διαφορετικά, σε σχέση με το πώς νιώθεις όταν παίζεις με τα Γιάννενα, και αυτό είναι φυσιολογικό. Δεν θέλω να ψάξω για δικαιολογίες. Δώσαμε το maximum στο Λονδίνο, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω ως δικαιολογία για την εμφάνισή μας στα Γιάνεννα».
Οι σπουδαστές ρώτησαν αν η κρίση επηρεάζει την απόδοση των παιχτών: «Ξέρουμε ότι στο επαγγελματικό πρωτάθλημα τα πάντα έχουν σχέση με τα χρήματα, όμως αυτή την στιγμή δεν είναι τα χρήματα το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι. Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους όλης της ομάδας αλλά μόνο για τον εαυτό μου. Όταν είμαι μέσα στο παιχνίδι σκέφτομαι μόνο αυτό και τίποτε άλλο, ούτε τα χρήματα, ούτε καν την οικογένειά μου» και πρόσθεσε «Για λίγους μήνες καθυστέρηση στις πληρωμές δεν υπάρχει πρόβλημα,αντιλαμβανόμαστε όλοι την κατάσταση λόγω της κρίσης».
Σε σχόλιο για την κακή αμυντική λειτουργία του ΠΑΟΚ δήλωσε πως δεν είναι ο σωστός άνθρωπος για να απαντήσει, αν και πιστεύει πως έχει να κάνει με όλη την ομάδα.

Οι σπουδαστές ρώτησαν τον Kresic αν θέλει να αγωνιστεί σε πρωτάθλημα ανώτερο από το Ελληνικό και αυτός απάντησε: «Πιστεύω ότι ήδη παίζουμε στο υψηλότερο επίπεδο, είμαστε ήδη στις 32 καλύτερες ομάδες του Europa League, επομένως όχι, δεν το σκέφτομαι, είμαι συγκεντρωμένος στη δουλειά μου. Ο μόνος λόγος που θα μπορούσε να με κάνει να φύγω από την ομάδα, θα ήταν αν μάλωνα με την διοίκηση, αλλά δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο γιατί αγαπάω την ομάδα και τους φιλάθλους». Σε σχετικά ερώτηση για το τι θα κάνει αν έρθει πρόταση από άλλη ομάδα τόνισε: «Αγαπάω την ομάδα, και εφ΄ όσον έχω καλές σχέσεις με τη διοίκηση θα εξαντλήσω το συμβόλαιό μου».
Για την σχέση του με τον ΠΑΟΚ είπε: «Επέλεξα να έρθω στον ΠΑΟΚ γιατί νιώθω κάτι ιδιαίτερο για αυτή την ομάδα, και το είχα νιώσει ήδη από όταν αγωνιζόμουν στον Πανιώνιο. Όταν παίζαμε εναντίον του ΠΑΟΚ, καταλάβαινα ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερο στη συγκεκριμένη ομάδα».
«Η καλύτερη στιγμή που έζησα με τον ΠΑΟΚ, ήταν ο αγώνας ενάντια στη Φενέρ. Δύο εβδομάδες πριν τον αγώνα αισθανόμουν ότι ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για την ομάδα, και όντως αυτό αποδείχτηκε. Και βέβαια η νίκη είχε αντίκτυπο και για πολύ καιρό μετά στη Θεσσαλονίκη».
Όταν οι σπουδαστές του ζήτησαν να χαρακτηρίσει με μία λέξη ή φράση το διάστημα αυτό που αγωνίζεται με τον ΠΑΟΚ είπε χαρακτηριστικά: «ΠΑΟΚΑΡΑ».
Σε ερώτηση που του έγινε αν θα έπαιζε ποτέ στον Άρη, απάντησε μονολεκτικά: «Όχι».
Για το θέμα με τις τηλεφωνικές συνομιλίες που βγήκαν στο φως το περασμένο καλοκαίρι σχολίασε: «Πριν έρθω ακόμη στον ΠΑΟΚ, όταν έπαιζα στον Πανιώνιο είχα ήδη παρατηρήσει ότι στο χώρο του Ελληνικού Ποδοσφαίρου συμβαίνουν κάποια "περίεργα" πράγματα, απλά τώρα αυτά βγαίνουν στην επιφάνεια. Δεν με επηρεάζουν, αλλά είναι μία κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπιστεί», ενώ όταν ρωτήθηκε αν ευνούνται οι μεγάλες ομάδες της Αθήνας από την διαιτησία είπε: «Δεν θέλω να απαντήσω γιατί μπορεί να πω κάτι λάθος».
Για την εθνική ομάδα της χώρας του και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι είπε: «Πριν τον αγώνα Ελλάδα-Κροατία έλεγα στους συμπαίκτες μου ότι θα κερδίσει η Κροατία. Μετά τον αγώνα δεν βγήκα από το σπίτι μου για 2 μέρες. Στο επερχόμενο Euro πιστεύω θα είναι πολύ ενδιαφέρον να συναντηθούν και πάλι Ελλάδα και Κροατία».
Τέλος για το νούμερο 91 που έχει στην φανέλα του δήλωσε: «Φοράω το νούμερο 91 στη φανέλα γιατί έχει κάποιον ιδιαίτερο συμβολισμό για εμένα. Το 1991 είναι η χρονιά που ξέσπασε ο πόλεμος στην Κροατία, και εγώ ήμουν 7 χρονών. Εκείνη την χρονιά εγώ και η οικογένεια μου φύγαμε από την Κροατία, εκτός από τον πατέρα μου ο οποίος έμεινε στην Κροατία, συνελήφθη και φυλακίστηκε».
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την βράβευση του Dario Kresic από το ΙΕΚ ΞΥΝΗ. Την τιμητική πλακέτα παρέδωσε ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ Μακεδονίας, κ. Άκης Βαλογιάννης.
Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Χήτας, υπεύθυνος του τομέα σπουδών Αθλητικής Δημοσιογραφίας του ΙΕΚ ΞΥΝΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου