Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Βιεϊρίνια εφ' όλης της ύλης





Ο Αντρέ Βιεϊρίνια παραχώρησε εφ' όλης της ύλης συνέντευξη. Μίλησε για το ενδεχόμενο μετακινησης του σε ευρωπαϊκό σύλλογο, την τριμελή, πλέον, οικογενειά του, την επιθυμία που θέλει να εκπληρώσει με την φανέλα του ΠΑΟΚ και έκανε ανασκόπηση του 2011




"Δεν κρύβω ότι μελλοντικά θα με ενδιέφερε να αγωνιστώ σε ένα από τα μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης", δήλωσε ο Βιεϊρίνια, ο οποίος ακόμη τόνισε ότι "ονειρό μου είναι ένας τίτλος με τον ΠΑΟΚ".


Αναλυτικά όσα είπε στην "Real Sports":

Για το ενδεχόμενο μεταγραφής του: "Αυτό που με ενδιαφέρει αυτή την περίοδο δεν είναι ούτε το συμβόλαιό μου με τον ΠΑΟΚ ή οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με τα μελλοντικά βήματα της καριέρας μου. Το μόνο που σκέφτομαι, αυτό το διάστημα των εορτών, είναι η οικογένειά μου και όταν ξεκινήσουν και πάλι οι αγωνιστικές μας υποχρεώσεις να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της σε Ελλάδα και Ευρώπη. Όνειρό μου είναι ένας τίτλος με τον ΠΑΟΚ. Δεν κρύβω ότι μελλοντικά θα με ενδιέφερε να αγωνιστώ σε ένα από τα μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης. Αυτό όμως νομίζω ότι ισχύει για κάθε ποδοσφαιριστή που έχει φιλοδοξίες. Ολοι θα ήθελαν να παίξουν σε πρωταθλήματα όπως το ισπανικό, το ιταλικό ή το αγγλικό. Για την ώρα, όμως εγώ είμαι συγκεντρωμένος σε αυτά που έχω, την οικογένειά μου και την ομάδα μου".


Για τις διαφορές ανάμεσα στον "πρωτάρη" και τον τωρινό Βιεϊρίνια: "Σίγουρα υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στον ποδοσφαιριστή που ήμουν όταν ήρθα στην Ελλάδα και του παίκτη που είμαι σήμερα. Πιστεύω ότι έχω αλλάξει πολύ από την ημέρα που πήρα την απόφαση να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ μέχρι σήμερα. Οταν ήρθα στην Ελλάδα ήμουν αρκετά νέος έφευγα για πρώτη φορά από την πατρίδα μου για να αγωνιστώ σε ένα πρωτάθλημα που δεν το γνώριζα και στην αρχή ήταν λογικό να αντιμετωπίσω δυσκολίες. Εμαθα, πάντως πάρα πολλά στον ΠΑΟΚ τον καιρό που είμαι στην ομάδα και θεωρώ ότι πλέον είμαι πολύ περισσότερο ολοκληρωμένος και ως ποδοσφαιριστής αλλά και ως άνθρωπος".


Για την επιθυμία του: "Θέλω ένα τίτλο με τον ΠΑΟΚ. Το αξίζει ο ΠΑΟΚ και ο κόσμος του, το αξίζουμε και εμείς οι παίκτες, που έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να φέρουμε την ομάδα στην κορυφή. Το 2011 ήταν για μένα μια χρονιά θαυμάσια σε όλα τα επίπεδα. Σε προσωπικό επίπεδο είναι η πλέον σημαντική χρονιά της ζωής μου και σημαδεύτηκε από τον ερχομό της κόρης μου. Και σε επαγγελματικό επίπεδο τα πράγματα πήγαν εξίσου καλά για μένα. Με τον ΠΑΟΚ κάναμε μια, κατά τη γνώμη μου, εκπληκτική πορεία στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι τα αποτελέσματα που καταφέραμε να πάρουμε ήταν τα καλύτερα που θα μπορούσαμε να έχουμε φανταστεί. Πετύχαμε τεράστιες νίκες όπως αυτή απέναντι στην Τότεναμ, και καταφέραμε να φέρουμε και πάλι την ομάδα στους "32" του Europa League. Εκεί θα αντιμετωπίσουμε την Ουντινέζε και πιστεύω ότι έχουμε δείξει ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε απέναντι σε οποιονδήποτε αντίπαλο. Στο πρωτάθλημα θα μπορούσαμε να είμαστε σε καλύτερη θέση, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να πλησιάσουμε στην κορυφή. Ηταν δύσκολο για μας να δίνουμε συνεχόμενα παιχνίδια κα για την Ελλάδα και για την Ευρώπη και αυτό μας στοίχισε. Θεωρώ ότι η ομάδα θα βρει και στο πρωτάθλημα τον δρόμο της. Αλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς ότι απότο καλοκαίρι έχουμε έναν νέο προπονητή στον πάγκο, τον Λάσλο Μπόλονι. Κάθε προπονητής έχει τη δική του νοοτροπία και είναι λογικό σε τέτοιες περιπτώσεις η ομάδα να χρειάζεται χρόνο προσαρμογής. Και η καλή μου χρονιά ολοκληρώθηκε με την κλήση μου στην Εθνική Πορτογαλίας. Μια κλήση που μου τόνωσε την ψυχολογία".


Για τις καλές και κακές στιγμές του 2011: "Αν πρέπει να κάνω μια ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, σίγουρα το παιχνίδι Κυπέλλου με την ΑΕΚ στην Τούμπα ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή. Και για μένα και για την ομάδα. Για διάφορους λόγους σε εκείνο το παιχνίδι δεν τα καταφέραμε, και αυτό μας στοίχισε τον αποκλεισμό. Θέλαμε όλοι να παίξουμε στον τελικό και να κατακτήσουμε το τρόπαιο και το γεγονός ότι δεν μπορέσαμε να πάρουμε ο αποτέλεσμα που θέλαμε πιστεύω ότι ήταν ό,τι χειρότερο έζησα το 2011. Βέβαια στον χρόνο αυτό ζήσαμε και πολλές όμορφες στιγμές. Μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω ποια από αυτές ήταν η καλύτερη. Κάθε νίκη ήταν μια από αυτές".


Για το τι φταίει και ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί στην Ελλάδα να πετύχει το κάτι παραπάνω: "Το γεγονός ότι δεν καταφέραμε αυτά τα χρόνια που είμαι στον ΠΑΟΚ να κατακτήσουμε ένα τρόπαιο οφείλεται σε πολλούς λόγους. Κάποια πράγματα τα έχουμε χάσει γιατί εμείς δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε σε συγκεκριμένα παιχνίδια. Κάποιες άλλες φορές δεν μαςάφησαν να πάρουμε αυτά που δικαιούμασταν. Πιστεύω ότι τα αποτελέσματα των ελληνικών ομάδων στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις δείχνουν και τι δίκαιούνται και στο πρωτάθλημα.
Δείτε τι έχουμε πετύχει τα δύο τελευταία χρόνια στην Ευρώπη. Εκεί που μας επιτρέπεται να πάρουμε αυτό που μας αξίζει, δείχνουμε πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει ο ΠΑΟΚ. Στο πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια διεκδικούμε πάντα το καλύτερο δυνατό. Καταφέρνουμε να έχουμε την ομάδα στις πρώτες θέσεις και τη μια σεζόν, πρόπερσι, προσπαθήσαμε, μέχρι το τέλος σχεδόν, για το πρωτάθλημα".


Για το αν του λείπει ένα τρόπαιο με τον ΠΑΟΚ: "Αυτός είναι ο μεγάλος στόχος μου και εύχομαι να τον πραγματοποιήσω. Πιστεύω ότι το αξίζει ο ΠΑΟΚ και ο κόσμος του, το αξίζουμε και εμείς οι παίκτες, που έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να φέρουμε την ομάδα στην κορυφή. Μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να είμαστε, μαζί με τους τρεις της Αθήνας στους διεκδικητές. Ελπίζω να καταφέρουμε επιτέλους να κατακτήσουμε ένα τρόπαιο".


Για το θέμα με την Εθνική Ελλάδας: "Ηταν ιδιαίτερα τιμητικό για μένα το ενδιαφέρον αυτό. Η αλήθεια είναι ότι μου ήταν δύσκολο να αποφασίσω και να κάνω την επιλογή. Είμαι Πορτογάλος και το να παίξω στην Εθνική ήταν ένα όνειρο που είχα από μικρός. Από την άλλη πλευρά η Ελλάδα είναι πλέον το σπίτι μου. Ηταν δύσκολο για μένα".


Για τις σχέσεις του με τον Σάντος: "Διατηρώ πολύ καλές σχέσεις. Και όσο ήταν στον ΠΑΟΚ και από τη στιγμή που ανέλαβε την Εθνική Ελλάδας μιλάμε πολλές φορές σε προσωπικό επίπεδο. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συζητήσει για πολλά θέματα, για το ποδόσφαιρο και όχι μόνο. Στο θέμα της Εθνικής δεν είχαμε πει και πολλά. Αλλωστε για μένα ο Φερνάντο Σάντος ήταν πολύ σημαντικόςστην καριέρα μου. Αυτός με έφερε στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ και με στήριξε πολύ, δίνοντάς μου πάνω από όλα αυτοπεποίθηση να δείχνω στο γήπεδο αυτά που μπορώ. Δεν ξέρω αν είναι δόκιμος ο όρος αλλά ποδοσφαιρικά για μένα ο Σάντος είναι κάτι σαν πατέρας μου".


Για τα "στημένα" παιχνίδια: "Δεν ήταν καθόλου ευχάριστα όλα αυτά που έγιναν. Το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι από τα πιο προηγμένα στην Ευρώπη, ωστόσο ακούστηκαν και μαθεύτηκαν πράγματα που δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να τα φανταστεί. Το θέμα, πάντως, είναι να ξεκαθαρίσει απόλυτα η κατάσταση. Και αυτό είναι θέμα των αρμοδίων. Ολοι όσοι ασχολούνται με το ποδόσφαιρο θα πρέπει να έχουν ως κύριό τους μέλημα ένα καθαρό πρωτάθλημα. Και θα πρέπει να φροντίσουν πρώτα από όλα να το κάνουν αξιόπιστο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου