Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Κοντρέρας: "Θέλω να εξαντλήσω το συμβόλαιό μου"



Tην επιθυμία του να ολοκληρώσει την συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ εξέφρασε ο Πάμπλο Κοντρέρας σε συνέντευξη που παραχώρησε το βράδυ της Παρασκευής στο διαδικτυακό κανάλι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, το "PAOK Web TV". Ο Χιλιανός αναφέρθηκε, ακόμη, στο πρόσωπο που παρουσιάζει ο "Δικέφαλος" στην Ευρώπη, πιστώνοντας σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία στους παίκτες, ενώ μίλησε και για το ταξίδι που θα κάνει το Σάββατο (17/12) με προορισμό την Χιλή, λόγω ενός προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει η μητέρα του.




Αναλυτικά όσα είπε:
Για την πρόκριση στους "32" του Europa League: "Πάνω από όλα αυτές τις επιτυχίες τις έφεραν οι ποδοσφαιριστές. Αυτοί, με το μεταλλό τους, έκαναν τον ΠΑΟΚ ξανά αναγνωρίσιμο στην Ευρώπη".
Για την κλήρωση που φέρνει στον δρόμο του ΠΑΟΚ την Ουντινέζε: "Δεν υπάρχει λόγος ο ΠΑΟΚ να φοβάται και ποτέ τα τελευταία χρόνια δεν έδειξε φόβο όποιος και αν ήταν ο αντίπαλος. Χωρίς να υποτιμούμε και με σεβασμό στην Ουντινέζε, πάντα με καθαρό μυαλό, θα χτυπήσουμε και αυτό το παιχνίδι".
Για τα δύο πρόσωπα του ΠΑΟΚ σε Ελλάδα και Ευρώπη: "Καμιά φορά κάνουμε κάποια λάθη εμείς οι παίκτες όταν αγωνιζόμαστε σε ευρωπαϊκά παιχνίδια. Αυτό φαίνεται και από το πως αποδίδουμε λίγες ημέρες μετά στην Ελλάδα.Ισως πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με άλλη νοοτροπία, αυτό πρέπει να λειτουργήσει και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Το μειονέκτημα είναι ότι τα παιχνίδια είναι πολύ κοντά".
Για το αν αυτή η ομάδα του ΠΑΟΚ είναι όσον αφορά τις επιτυχίες αδικημένη: "Πάντα το σκέφτομαι αυτό, κάνουμε μεταξύ μας τέτοιες συζητήσεις και με τον φίλο μου τον άλλο τον Πάμπλο, ότι έπρεπε να πάρουμε ένα τίτλο, είτε πρωτάθλημαμ είτε κύπελλο".
Για το ότι πολλές φορές ο "Δικέφαλος" έφτασε στην πηγή αλλά δεν ήπιε νερό: "Και η τύχη δεν βοήθησε σε αρκετές περιπτώσεις, αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι να αποδίδουμε εξίσου δυνατά όπως τώρα στην Ευρώπη. Μπορούμε να πετύχουμε".

"Πετύχαμε αρκετά όλα αυτά τα χρόνια"

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις αγωνιστικές επιτυχίες του ΠΑΟΚ τις τελευταίες σεζόν: "Ειλικρινά και με όλο το σεβασμό στον κόσμο, ο ΠΑΟΚ έκανε πάρα πολλά πράγματα τα τελευταία χρόνια. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Κοντράραμε ομάδες όπως ο Αγιαξ και η Φενέρμπαχτσέ με πολύ μεγάλα μπάτζετ και παίκτες με διεθνή αναγνώριση. Δεν μας φοβίζει τίποτα. Εμείς κοιτάμε να κάνουμε το δικό μας παιχνίδι και ας μην είμαστε το φαβορί στην Ευρώπη, μέχρι στιγμής μας πάει καλά".
Για τους ανθρώπους στην διοίκηση που προέρχονται από τον χώρο του ποδοσφαίρου: "Είναι πάρα πολύ δύσκολο αυτό που πέτυχαν οι άνθρωποι της διοίκησης όταν σταμάτησαν την μπάλα και ασχολήθηκαν με κάτι τόσο μεγάλο. Αυτό που έκαναν πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Εχουν δώσει πολλά φυσικά αποθέματα και προσπάθησαν να φέρουν μεγάλους παίκτες στην ομάδα. Μακάρι να συνεχίσουν να προσπαθούν".
Για το αν σκέφτηκε ποτέ τον εαυτό του παράγοντα: "Ναι θα το ήθελα, δεν θα ήθελα, βέβαια, από τόσο νωρίς, αλλά στο μέλλον θα ήθελα να είμαι σε τέτοιες θέσεις".
Για τις σχέσεις του με Ζαγοράκη, Βρύζα, Κωνσταντινίδη: "Οι σχέσεις μου είναι όπως ήταν πάντα, από την πρώτη στιγμή που ήρθα εδώ, είναι καλές. Ειδικά με τον Βρύζα που γνωρίζόμαστε καλύτερα".
Για όσα αρνητικά ακούγονται γύρω από το ονομά του: "Δεν θέλω να σκέφτομαι άσχημα, δεν θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν κακές υποθέσεις. Δνν μπορείς να εμποδίσεις κακές κριτικές, τις δέχομαι. Εμπιστεύομαι την καλή θέληση όλου του κόσμου".
Για το ενδιαφέρον την Κόλο Κόλο: "Με τον Αστέρα Τρίπολης δεν ήμουν έτοιμος να παίξω. Πέρασαν κάποιες ημέρες και τελικά κρίθηκα έτοιμος, είναι κάτι που δεν μπορείς να το ξέρεις. Είμαι ήσυχος με την συνειδησή μου. Με ενοχλεί που κάποιοι αμφιβάλλουν για μένα, πάντως ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει την προσωπικότητά μου και μπορεί να καταλάβει. Ποτέ δεν αρνήθηκα, πάντα γνωρίζαμε την επιθυμία της Κόλο Κόλο να με αποκτήσει. Είναι ο σύλλογος στον οποίο γεννήθηκα ως ποδοσφαιριστής, δεν θα μπορούσα να πώ κάτι αντίθετο. Αλλά τίποτα δεν είναι κλεισμένο, κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί, υπάρχουν στιγμές που αισθάνομαι διχασμένος.
Εγώ θέλω να τελειώσει το συμβόλαιό μου με τον ΠΑΟΚ. Δεν είμαι σε θέση να πάρω μια απόφαση σε 15 ημέρες, όπως μου είπατε, μακάρι να ολοκληρώσω το συμβόλαιό μου. Θέλω οι δρόμοι μας με τον ΠΑΟΚ να χωρίσουν με τον καλύτερο τρόπο για τον σεβασμό που έχω στον σύλλογο".
Για το αν έχει μέλλον η συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ: "Μακάρι. Δεν μου αρέσει να μιλάω για το μέλλον. Κανείς δεν μπορεί να το ξέρει. Πάντα θα είμαι πάντα ευγνώμων στον ΠΑΟΚ, μέχρι την τελευταία στιγμή που θα φοράω την φανέλα της ομάδας".
Για το περίμενε να βρει όταν ήρθε στον ΠΑΟΚ και τι τελικά βρήκε: "Ηξερα ότι είχα ακούσει από τον Ζήση. Με έφερε αυτή την πρόταση, έδωσα τον λόγο μου, και όταν δίνω τον λόγο τον κρατάω. Το χρωστάω στον Ζήση που είμαι εδώ. Πριν έρθω ήξερα λίγα αγωνιστικά. Οταν ήρθα στον ΠΑΟΚ ήθελα να εξελιχθώ και μέσα από την δική μου εξέλιξη να προχωρήσει και ο ΠΑΟΚ".
Για το ταξίδι που θα κάνει το Σάββατο (17/12) για την Χιλή: "Δεν είναι μόνο το θέμα τραυματισμού μου που με κάνει να πάω στην Χιλή. Εγχειρίστηκε στην καρδιά η μητέρα μου και θα πρέπει να φύγω και να πάνω κοντά στην οικογενειά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου