Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Συνέντευξη Πάμπλο Γκαρσία




Ο Ουρουουανός άσος έχει την πίστη ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί φέτος να κάνει το όνειρο ενός τίτλου πραγματικότητα, αρκεί όλοι να παλεύουν σαν ομάδα, ενώ μίλησε και για το κεφάλαιο της αξιοποίησης των νεαρών ποδοσφαιριστών. Αναλυτικά, όσα είπε:





Για τις εντυπώσεις του από την φετινή προετοιμασία: "Πιστεύω ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Και το λέω αυτό χωρίς να θέλω να γίνει κάποια παρεξήγηση ή να υποτιμήσω την δουλειά των προηγούμενων προπονητών. Νομίζω όμως ότι μετά τις προετοιμασίες με τον Φερνάντο Σάντος, η φετινή είναι από τις καλύτερες που έχω παρακολουθήσει. Και λέω ξανά πως δεν το λέω με σκοπό να υποτιμήσω τη δουλειά των προπονητών που βρίσκονταν στον ΠΑΟΚ τα προηγούμενα χρόνια. Το λέω με βάση το πώς βλέπω εγώ το ποδόσφαιρο. Εγινε καλή δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Και στον τομέα της φυσικής κατάστασης και στον τομέα της τακτικής. Επιπλέον, δουλεύει πολύ σωστά και ο γυμναστής. Προσωπικά πιστεύω ότι μέχρι σήμερα, η δουλειά που έχει γίνει είναι σωστή. Αυτό βέβαια, θα το δείξουν βέβαια τα αποτελέσματα στο γήπεδο. Όπως είπα και πριν, είναι η καλύτερη προετοιμασία μετά από αυτές με τον Σάντος. Γίνεται σωστή δουλειά και όταν συμβαίνει αυτό, συνήθως την κάνεις με καλή διάθεση και όρεξη".
Για το αν αισθάνεται διαφορετικά με τόσους νέους παίκτες στην ομάδα: "Κάθε χρόνο που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ, αισθάνομαι χαρούμενος και ευτυχισμένος. Όντως υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες στην ομάδα, με πολλή όρεξη και μεγάλη επιθυμία να κάνουν σωστά τα πράγματα. Έχουν πολλή όρεξη στην προπόνηση και αυτό είναι πολύ σημαντικό"
Για το αν αισθάνεται ότι αποτελεί παράδειγμα για τους νέους: "Όπως έχω πει και παλιότερα, δεν είμαι παράδειγμα για κανέναν. Αρμόδιος για να τους βοηθήσει περισσότερο είναι ο προπονητής μέσα από τη δουλειά του. Δεν μου αρέσει να περνάω πάνω από κανέναν. Αν χρειαστεί βέβαια, θα δώσω κάποια συμβουλή σε νεαρό. Μόνο και μόνο, όμως, προς την κατεύθυνση να προσθέσουμε παραπάνω πράγματα στον ίδιο και στη διάθεσή του"
Για την άποψη που έχει σχηματίσει για το Δώνη: "Πιστεύω πως δεν ήταν σωστό να τον κρίνω. Νομίζω πως ιδανικοί για αυτό είστε εσείς. Βλέπετε, άλλωστε, την δουλειά που κάνει. Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι η δουλειά που έχει κάνει στον Ατρόμητο είναι πολύ καλή και πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη σε όλους και σε όλα που κάνουμε. Μέχρι στιγμής τα πράγματα έχουν γίνει σωστά και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι βήμα προς βήμα"
Για το αν θεωρεί ότι του ταιριάζει ο ρόμβος: "Έχω παίξει πολλά συστήματα στην καριέρα μου, με ρόμβο ή χωρίς. Αυτό όμως που έχει τη μεγαλύτερη σημασία και αυτό που είναι σημαντικό, είναι αυτό που είναι το καλύτερο για την ομάδα. Δεν έχει σημασία αν ένα σύστημα είναι καλό για μένα. Αρκεί να είναι σωστό για την ομάδα. Πρέπει να γίνει ό,τι είναι καλό για την ομάδα, όχι για τους ποδοσφαιριστές"
Για το που βρίσκει την όρεξη για ποδόσφαιρο μετά από μία τόσο γεμάτη καριέρα: "Το έχω πει πολλές φορές και θα το πω και τώρα. Εγώ ζω για το ποδόσφαιρο και προσπαθώ σε όλα τα επίπεδα να προστατεύω τον εαυτό μου. Όταν δεν κάνω προπονήσεις και είμαι εκτός, εξακολουθώ να νιώθω πάρα πολύ χάλια".
Για το αν η φετινή είναι η τελευταία του χρονιά στον ΠΑΟΚ: "Ακόμα έχω μέσα μου τη φλόγα που με κάνει να παίζω ποδόσφαιρο και να μου αρέσει. Όταν αύριο ή μεθαύριο, δεν αισθανθώ μέσα μου αυτή τη φλόγα, θα σταματήσω. Προς το παρόν, κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στο μυαλό μου. Προσπαθώ να κάνω τα πράγματα με τον καλό τρόπο και να παίζω ποδόσφαιρο. Τίποτα άλλο. Μέρα με την ημέρα, ζω για το ποδόσφαιρο".
Για το τη σχέση του με την ελληνική γλώσσα: "Καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά την ελληνική γλώσσα. Αλλά σίγουρα δυσκολεύομαι να μιλήσω ελληνικά. Γενικά δεν είναι στην προσωπικότητά μου να μιλάω πολύ και ίσως αυτό να συμβαίνει και για καλό".
Για το αν θα είναι ο αρχηγός του ΠΑΟΚ: "Μέχρι στιγμής δεν μου έχει πει ο προπονητής κάτι επίσημα. Θα περιμένουμε συνεπώς την απόφασή του. Αν όμως μου πει να πάρω το περιβραχιόνιο, θα είναι μεγάλη τιμή για μένα να είναι αρχηγός του ΠΑΟΚ. Ακόμα όμως και αυτό να γίνει, δεν θα με αλλάξει σε τίποτα"
Για τη μεταγραφή Σταφυλίδη: "Είναι πραγματικά μεγάλη χαρά για μένα αυτό που συνέβη στο παιδί. Είναι ένας νεαρός ποδοσφαιριστής και έχει μπροστά μου μια ευκαιρία να κάνει ένα βήμα στην καριέρα του. Μακάρι όλοι οι νεαροί που βρίσκονται στην ομάδα, να έχουν την ευκαιρία να κάνουν ένα βήμα στην καριέρα τους. Να έχουν τον Σταφυλίδη ως παράδειγμά τους. Να παίξουν καλά στον ΠΑΟΚ και να μπορέσουν και αυτοί στο ίδιο σημείο"
Για το αν επηρεάζει τον ΠΑΟΚ η φυγή νεαρών παικτών: "Εντάξει, δεν θα φύγουν και όλοι. Το σίγουρο είναι ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι πάντα εκεί που είναι τώρα. Πάντα θα υπάρχει. Έχουν φύγει παίκτες και προπονητές και έχουν έρθει άλλοι. Κάποια στιγμή εμείς που βρισκόμαστε τώρα στην ομάδα θα φύγουμε από αυτή, αλλά ο ΠΑΟΚ θα συνεχίσει. Ο Σταφυλίδης  είναι ένας παίκτης δικός μας, που βγήκε μέσα από την ομάδα. Του δόθηκε η ευκαιρία και η ομάδα από την πλευρά της θα βγει ωφελημένη μιας και θα μπουν κάποια χρήματα στα ταμεία της. Πρέπει νομίζω να είμαστε όλοι χαρούμενοι για τον Σταφυλίδη".
Για το αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να κατακτήσει τίτλο, μετά από τόσες αποχωρήσεις παικτών: "Μακάρι να κατακτήσουμε φέτος έναν τίτλο, αν ο Θεός θελήσει να γίνει κάτι τέτοιο. Το σημαντικό είναι να έχουμε μια πολύ δεμένη ομάδα και όλοι μας να είμαστε αποφασισμένοι να αγωνιστούμε και να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για αυτόν τον τίτλο"
Για τη μικρή κίνηση στα διαρκείας: "Είναι γεγονός πως για μας μία Τούμπα γεμάτη, είναι ένα πολύ σημαντικό πράγμα. Η υποστήριξη που έχουμε από τον κόσμο μας, είναι εξίσου σημαντική. Είναι λυπηρό να αγωνιστούμε σε ένα άδειο γήπεδο. Είμαι σίγουρος όμως πως όταν έρθει η στιγμή, ο κόσμος θα είναι και πάλι μαζί μας. Έχουμε πολλούς νεαρούς παίκτες, οι περισσότεροι εκ των οποίων από τις ακαδημίες μας. Πρέπει λοιπόν να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι για να βοηθήσουμε την ομάδα"
Για το τι έγινε την περασμένη περίοδο: "Το περασμένο είναι και θαμμένο. Δεν κάνουμε τίποτα αν βλέπουμε προς τα πίσω. Πρέπει να βλέπουμε μόνο μπροστά και να συνεχίσουμε την πορεία που έχουμε ξεκινήσει, να δουλεύουμε δηλαδή σωστά και καλά. Τίποτα άλλο"
Για το αν ο ΠΑΟΚ πρέπει να διδάσκεται από τα λάθη του παρελθόντος: "Πάντοτε πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Αλλά όπως είπα, υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες στην ομάδα, υπάρχει ένα καινούργιο προπονητικό τιμ με άλλες ιδέες και πρέπει να δούμε μόνο αυτόν τον δρόμο τώρα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου