Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Γκαρσία: "Και εγώ θέλω να χτυπήσω το διαιτητή, αλλά συγκρατιέμαι"




Ψυχραιμία συνέστησε στους οπαδούς του ΠΑΟΚ που θα ταξιδέψουν στη Βιέννη ο Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος έφερε ως παράδειγμα τον εαυτό του. "Μου έρχεται να βρίσω ή να χτυπήσω το διαιτητή, αλλά για το καλό της ομάδας συγκρατιέμαι", δήλωσε.





Αναλυτικά:
- Είσαι έτοιμος για να παίξεις στη Βιέννη;
"Έχω κάνει δύο προπονήσεις με την ομάδα. Από εκεί και πέρα ο προπονητής είναι αυτός που θα αποφασίσει για το αν θα αγωνιστώ ή όχι στον αγώνα της Βιέννης με αντίπαλο τη Ραπίντ".

- Θεωρείς δίκαιη την απόφαση της UEFA;
"Λυπάμαι πολύ για την απόφαση. Δεν ξέρω αν είναι δίκαιη ή όχι. Πλέον όμως πρέπει να κοιτάμε μόνο μπροστά. Δεν θα πρέπει να απαντάμε στις προκλήσεις των αντίπαλων οπαδών. Κι εγώ προσωπικά έχω αντιδράσει πολλές φορές κατά το παρελθόν, αλλά προσπάθησα να αλλάξω για το καλό της ομάδας. Πρέπει να έχουμε σωστή συμπεριφορά".

- Τι εννοείς όταν λες ότι "άλλαξα για το καλό της ομάδας";
"Αυτό που έχουμε να κάνουμε και αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο είναι να κερδίσουμε τη Ραπίντ. Εμείς πρέπει να σταθούμε στο ύψος μας. Προσωπικά, πολλές φορές στη διάρκεια ενός αγώνα μου έρχεται να βρίσω, όμως συνειδητοποιώ ότι πρέπει να δείξω χαρακτήρα. Μου έρχεται ακόμη και να χτυπήσω τον διαιτητή και τους αντίπαλους παίκτες, αλλά συγκρατιέμαι, γιατί σκέφτομαι ποιο είναι το καλό του ΠΑΟΚ. Έτσι πρέπει να κάνουν και οι φίλαθλοι μας".

- Αν είχες απέναντι σου τα μέλη της αρμόδιας επιτροπής της UEFA τι θα έλεγες;
"Για την UEFA ήταν εύκολο να πάρει αυτή την απόφαση. Το δύσκολο είναι για εμάς. Θα έπρεπε, ωστόσο, να είχαν αναλογιστεί το πώς άρχισαν τα επεισόδια. Δηλαδή ότι οι οπαδοί της Ραπίντ εκτόξευαν διάφορα πράγματα κατά μικρών παιδιών και των γονιών τους. Φαίνεται, όμως, ότι δεν έχουμε τη δύναμη άλλων ομάδων...".
Τέλος ανέφερε: "Θέλουμε από τους φιλάθλους να μας στηρίξουν, χωρίς όμως να υποπέσουν σε υπερβολές. Εμείς πάμε στη Βιέννη για να κερδίσουμε και μετά Θα μπορέσουμε να ξεκουραστούμε, πίνοντας κι ένα ποτήρι κρασί...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου