Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Υπέγραψε ο Χακόμπο



Παίκτης του Π.Α.Ο.Κ. είναι και επίσημα Σανθ Χακόμπο! Ο Ισπανός πορτιέρο πέρασε από ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και παρουσιάστηκε από τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Γιώργο Γεωργιάδη. Δείτε αναλυτικά τις δηλώσεις του  Χακόμπο κατά την παρουσίαση του.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

"Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την απόκτηση του Jacobo Sanz Overejo. O Ισπανός τερματοφύλακας υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το καλοκαίρι του 2013".


Αρχικά, ο Χακόμπο είπε κατά την παρουσίασή του από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ: "Υπήρχαν κι άλλες προτάσεις αλλά μου άρεσε πολύ αυτή του ΠΑΟΚ. Είναι πολύ καλό που έρχομαι σε μεγάλη ομάδα με ευρωπαϊκό επίπεδο και αυτό τον κόσμο. Όλα αυτά με παρακίνησαν να υπογράψω στον ΠΑΟΚ".

Για το αν είναι το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα του: "Σίγουρα είναι μεγάλο βήμα, έρχομαι σε ένα μεγάλο σύλλογο που πιστεύω θα με βοηθήσει πολύ. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα".

Για την ετοιμότητά του: "Εγώ είμαι έτοιμος για προπονήσεις. Δεν είμαι στην λίστα για το ματς της Πέμπτης (9/8), γνωρίζω το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα και το μόνο που θέλω είναι να επιβεβαιώσουμε την πρόκριση. Πάντως, νιώθω έτοιμος να ξεκινήσω με την ομάδα. Αισθάνομαι πολύ καλά".

Πρόσθεσε πως: "Έρχομαι σε μία μεγάλη ομάδα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σκεφτούμε το ματς της Πέμπτης. Πρέπει να σκεφτόμαστε το τώρα, υπάρχουν ομάδες με περισσότερα χρήματα από τον ΠΑΟΚ που δεν κατάφεραν αυτό που έχει πετύχει ο ΠΑΟΚ στην Ευρώπη".

Για τις πρώτες του στιγμές στον "Δικέφαλο: "Από την στιγμή που ήρθα με φέρθηκαν πολύ καλά. Υπήρχε ένα οικογενειακό πρόβλημα αλλά όλα κύλησαν ομαλά. Υπήρξε συμφωνία, δεν έχω κανένα πρόβλημα με βοήθησαν πολύ (σ.σ. οι διοικούντες τον ΠΑΟΚ) και εμένα και την οικογένειά μου και τους ευχαριστώ".

Στο τέλος πήρε τον λόγο ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, Γιώργος Γεωργιάδης: "Ήταν γνωστός σε εμάς και στους προπονητές από το πέρασμά του από την Ελλάδα. Είχαμε γνώση, ξέραμε τις ικανότητές του, μιλήσαμε και με ανθρώπους του Αστέρα και μας είπαν τα καλύτερα λόγια όλοι. Είμαστε σίγουροι για την επιλογή μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου