Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Βιβιάν: «Κίνητρο κόσμος και Ευρώπη» (video)


Βιβιάν: «Κίνητρο κόσμος και Ευρώπη» (video)


Θα μπορούσε να είναι μία τυπική δήλωση, αυτό που είπε ο Ματέους Κοραντίνι Βιβιάν, αλλά για την περίπτωσή του, η αναφορά στον κόσμο έχει άλλη σημασία. Βραζιλιάνος είναι, αυτό ακριβώς σημείωσε και ο ίδιος κατά την παρουσίασή του, για να αναφερθεί ιδιαίτερα στον κόσμο του ΠΑΟΚ.



Ο βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και ήταν αυτό που ξεκίνησε τις παρουσιάσεις για την σημερινή ημέρα, βγαίνοντας και τις απαραίτητες φωτογραφίες με την φανέλα του ΠΑΟΚ. Τον προλόγισε με λακωνικό τρόπο ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ Γιώργος Γεωργιάδης, που εξήγησε ότι η επιλογή του έγινε και για να βοηθηθούν με την εμπειρία του και οι νέοι παίκτες της ομάδας. 
«Αυτό που με έκανε να έρθω στον ΠΑΟΚ, είναι το γεγονός ότι είναι από τις μεγαλύτερες και καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, έχει κάθε χρόνο καλή πορεία στην Ευρώπη, αλλά αυτό που μου αρέσει πολύ είναι ο κόσμος, που είναι πολύ εκδηλωτικός και ως βραζιλιάνος αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πολύ», είπε αρχικά ο Βιβιάν και συνέχισε: «έχω μιλήσει με κάποιους ανθρώπους προτού έρθω, αλλά θέλω να πω ξανά ότι ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε να κάνει μία καλή πορεία στην Ευρώπη κι αυτό είναι ένα σημαντικό κίνητρο για μένα και με βοηθά πολύ αυτό, να κάνω μία καλή πορεία και στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη. 
Είναι πολύ μεγάλη πρόκληση για μένα η συμμετοχή του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Εχω παίξει σε αρκετές χώρες κι αυτό που έχω να πω είναι ότι η μπάλα είναι στρόγγυλη και ίδια σε όλο τον κόσμο».

Ο Ματέους Βιβιάν μίλησε επίσης…
Για την αγωνιστική του εικόνα:
«Αυτό που μπορώ να προσφέρω είναι η ποιότητά μου σαν αμυντικός, να βοηθήσω και τους νεαρούς παίκτες της ομάδας και έχω πολύ όρεξη να βοηθήσω και στην Ευρώπη, αλλά και στην Ελλάδα».

Για τους αγώνες με τη Ραπίντ: «Νιώθω έτοιμος. Τον τελευταίο μήνα έκανα προπονήσεις, την τελευταία εβδομάδα έκανα ατομικές προπονήσεις περιμένοντας μία πρόταση. Εχω μεγάλη διάθεση να παίξω, πιστεύω ότι μπορώ, αλλά είναι απόφαση του προπονητή μου εάν θα με χρησιμοποιήσει. Εάν το κάνει πιστεύω ότι μπορώ, εάν δεν το κάνει σημαίνει ότι πρέπει να δώσει χρόνο σε άλλους παίκτες που είναι περισσότερο καιρό στην ομάδα και την ξέρουν καλύτερα από μένα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου