Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

"Είμαι ΠΑΟΚ, θέλουμε Τσάμπιονς Λιγκ..."

 
 
 
Ο Στέφανος Αθανασιάδης μίλησε την τηλεόραση του ΣΚΑΙ επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως στόχος του ΠΑΟΚ είναι η έξοδος στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά και ότι είναι φίλος του "Δικεφάλου". Αναφέρθηκε ακόμη στον δανεισμό του στον Πανσερραικό, αλλά και στον Δημήτρη Σαλπιγγίδη. Αρχικά μίλησε για την πορεία στην Ευρώπη:
"Πήγα πολύ καλά, αλλά το θέμα είναι πως μεγαλώνει το όνομα της ομάδα στο εξωτερικό και έχει σημασία αυτό"



 
Για το αν είναι ΠΑΟΚ: "Ναι είμαι, το έχω δηλώσει. Δεν μπορώ να πω εάν θα έφευγα, αλλά δεν σκέφτομαι να πάω σε άλλη ελληνική ομάδα.

Για την πρόκληση του εξωτερικού: "Ολα τα παιδιά θέλουν να πάνε στο εξωτερικό. Και στο δικό μου μυαλό σίγουρα είναι αυτό".

Για το ποια είναι η σχέση του με τον Σαλπιγγίδη: "Εχω πολύ καλή σχέση με τον Σαλπιγγίδη, είναι από τα πρότυπα μου. Εχει γυρίσει και έχει αποδείξει πόσο καλός άνθρωπος είναι".

Για το ότι πήγε δανεικός στον Πανσερραικό: "Πήγα δανεικός και αυτό με βοήθησε. Μια τέτοια απόφαση σε πείσμωσε. Επρεπε να φύγω για να γυρίσω πιο δυνατός. Δούλεψα πολύ για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της ομάδας που είναι μεγάλες. Μετά αυτές τις εμφανίσεις σκέφτομαι το Euro, είναι απόφαση του Σάντος αυτό".

Για το ποιος θέλει να κατακτήσει το πρωτάθλημα: "Από την στιγμή που δεν είμαστε εμείς, δεν έχω προτίμηση. Από την στιγμή που θα μπούμε στα πλέι οφ θέλουμε να βγούμε στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ".

Για τον ποιο θα επιθυμούσε από τους Ολυμπιακό ή Παναθηναικό για τα πλέι οφ: "Αυτή την στιγμή είναι καλύτερο να αντιμετωπίσουμε τον Παναθηναικό".

Για τις διοργανώσεις εκτός του πρωταθλήματος: "Θέλαμε να προχωρήσουμε στο Κύπελλο Ελλάδας, στεναχωρεθήκαμε το ότι δεν προχωρήσαμε. Το ευχάριστο είναι πως πετύχαμε καλές νίκες στο Γιουρόπα Λιγκ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου