Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Νιμανί: "Νιώθω έτοιμος να βοηθήσω"


Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την συμφωνία της με την AS Monaco για τον δανεισμό του ποδοσφαιριστή Frédéric K. Nimani N'Galou έως τον Ιούνιο του 2012, με option αγοράς του από τη γαλλική ομάδα.

Παρουσιάστηκε επίσημα πριν λίγο, στην αίθουσα τύπου της Τούμπας, το νέο απόκτημα του ΠΑΟΚ, ο Φρεντερίκ Νιμανί, και δήλωσε έτοιμος να βοηθήσει τον Δικέφαλο, εφόσον το αποφασίσει ο Μπόλονι.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Σε ερώτηση τι γνωρίζει για το ελληνικό πρωτάθλημα, απάντησε: "Δεν έχω μιλήσει με κάποιον συγκεκριμένο για το ελληνικό πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι θέλει τεχνική κατάρτιση και δύναμη, νομίζω ότι τα διαθέτω και θα το δείξω στο γήπεδο".

Για το τι γνωρίζει για τον ΠΑΟΚ: "Ξέρω ότι έχει πολύ κόσμο. Είδα videos με την Τούμπα στο internet και μου θυμίζει τον κόσμο της Μαρσέιγ. Είναι κάτι μοναδικό και θέλω να το ζήσω. Επίσης ξέρω ότι είναι από τις μεγάλες δυνάμεις της Ελλάδας και έχει κατακτήσει τίτλους. Ο ρόλος μου είναι να προσφέρω επιθετικά την ομάδα. Θέλω να προσφέρω το 100% και σίγουρα πρέπει να αποκτήσω έναν ρυθμό αφού μου λείπουν τα παιχνίδια".



Όσο για τη θέση που αγωνίζεται, πρόσθεσε: "Δεν έχει σημασία. Μπορώ να παίξω σε όλες τις θέσεις της επίθεσης αλλά μου αρέσει να αγωνίζομαι από τα αριστερά".

Για το αν αισθάνεται έτοιμος να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ: "Ναι αισθάνομαι έτοιμος να βοηθήσω αλλά είναι απόφαση του προπονητή το πότε θα αγωνιστώ".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου