Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Γεωργιάδης: "Κύπελλο και πορεία στην Ευρώπη"


georgiadis


Ο Γιώργος Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του μίλησε για τους στόχους του με τον Δικέφαλο, τόνίζοντας πως πρώτο του μέλημα είναι να πετύχει την καθιέρωσή του στην ομάδα.



Τα όσα είπε ο Έλληνας μεσοεπιθετικός στο novasports.gr:

Γιατί ο ΠΑΟΚ παρουσιάζει δύο αγωνιστικά πρόσωπα της στη σεζόν; Στην Ελλάδα δεν τα πηγαίνει τόσο καλά, ενώ αντίθετα στην Ευρώπη εντυπωσίασε.
"Δεν πιστεύω ότι η απόδοσή μας είναι χάλια στο πρωτάθλημα. Απλά στο UEFA είμαστε περισσότερο συγκεντρωμένοι και προσεκτικοί. Έχουμε χώρο και παίζουμε ανοιχτά σε αντίθεση με το πρωτάθλημα που δεν παίζουμε τόσο ανοιχτά και αν δεν μπει το πρώτο γκολ από την αρχή να ξεκλειδώσουμε την άμυνα των αντιπάλων είναι δύσκολα στην πορεία".

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο ΠΑΟΚ στο Γιουρόπα Λιγκ;
"Δεν βάζουμε στόχο το ταβάνι. Έχουμε ένα διπλό παιχνίδι με την Ουντινέζε, το οποίο είναι αρκετά δύσκολο. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε εμείς είναι να περάσουμε στην επόμενη φάση και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να γίνει αυτό. Εμείς βλέπουμε το κάθε ματς ξεχωριστά και κάνουμε το καλύτερο προκειμένου να συνεχίσουμε την καλή πορεία που έχουμε στην Ευρώπη."

Ενας ποδοσφαιριστής προετοιμάζεται διαφορετικά ψυχολογικά όταν παίζει σε ευρωπαϊκά παιχνίδια από ότι σε παιχνίδια του πρωταθλήματος;
"Σίγουρα τα παιχνίδια στην Ευρώπη δίνουν ένα κίνητρο παραπάνω στην ψυχολογία, γιατί είναι διαφορετικά γήπεδα και γενικότερα άλλο επίπεδο. Για έναν επαγγελματία όμως δεν πρέπει να παίζει ρόλο αυτό αλλά αντιθέτως να μην κάνει διακρίσεις και να μην τον επηρεάζει το γεγονός ότι παίζει UEFA".

Στην Ευρώπη είσαι ο πρώτος στις ασίστ για τον ΠΑΟΚ... σου αρέσει περισσότερο να δημιουργείς γκολ για τους συμπαίκτες σου ή να σκοράρεις εσύ;
"Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να βοηθάω την ομάδα μου να παίρνει βαθμούς. Μου αρέσει να δίνω στους συμπαίκτες μου ασίστ για να σκοράρουν γιατί με αυτό τον τρόπο νιώθω ότι βοηθάω και εγώ την ομάδα μου. Πάντως πιστεύω ότι πλησιάζει η ώρα που θα βάλω και εγώ το πρώτο μου γκολ στην Ευρώπη".

Ποιοι είναι οι στόχοι του Γιώργου Γεωργιάδη; Θα ήθελε να γευτεί την εμπειρία του εξωτερικού;
"Σίγουρα είναι δελεαστικό το εξωτερικό και πιστεύω ότι είναι το όνειρο του κάθε ποδοσφαιριστή όπως και το δικό μου. Εμένα όμως αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος με τον ΠΑΟΚ και να κάνουμε ένα παραπάνω βήμα στην Ευρώπη".

Αποτελεί στόχο η κλήση του ξανά στην Εθνική ανδρών και η συμμετοχή του στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα;
" Η Εθνική σίγουρα είναι ο στόχος του κάθε ποδοσφαιριστή... και ποιος δεν θα ήθελε να αγωνίζεται με τα γαλανόλευκα και να αντιπροσωπεύει την Εθνική της χώρας του. Η αλήθεια είναι ότι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι αρκετά δύσκολο και ελπίζω να είμαι και εγώ μέσα στους 23 που θα καλέσει ο κ. Σάντος. Πραγματικά θα είμαι πολύ χαρούμενος".

Εχουν περάσει λίγοι μήνες από την ολοκλήρωση του σήριαλ της μετεγγραφής σου στον ΠΑΟΚ. 
Θεωρείς ότι τότε έκανε την καλύτερη επιλογή, επιλέγοντας τον ΠΑΟΚ από την ΑΕΚ;
"Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή, δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Παίρνω αρκετό χρόνο συμμετοχής και ελπίζω με τον καιρό να πάρω θέση βασικού".

Πέρσι αγωνιζόσουν σε μία ομάδα που είχε ως στόχο την αποφυγή του υποβιβασμού. Φέτος είσαι σε μία ομάδα που κατάφερε να αφήσει εκτός συνέχειας Γιουρόπα Λιγκ την Τότεναμ και που έχει περισσότερους φιλάθλους. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για έναν παίκτη αυτές οι αλλαγές στην καριέρα του;
"Πιστεύω πως είναι στο χαρακτήρα του κάθε ποδοσφαιριστή. Σίγουρα υπάρχουν αρκετές δυσκολίες μέχρι να προσαρμοστείς σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ γιατί υπάρχουν πολλές διαφορές και απαιτήσεις. Πρέπει να προσπαθείς πάρα πολύ και να είσαι 100% έτοιμος να βοηθήσεις το σύλλογο σου όταν θα σε καλέσει να αγωνιστείς σε μια μεγάλη διοργάνωση όπως του Γιουρόπα Λιγκ. Όσον αφορά τον κόσμο είναι πολύ ωραίο που βρίσκεται πάντα δίπλα μας όμως άμα γίνει καμία στραβή αυτό μπορεί να γυρίσει εναντίον μας."

Μια ευχή για το νέο έτος;
"Υγεία σε όλο τον κόσμο που είναι σημαντικό, ευτυχισμένο το νέο έτος και όλες οι ομάδες να έχουν λιγότερους τραυματισμούς και ειδικά εμείς που αυτό τον καιρό είχαμε πάρα πολλούς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου