Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Σαββίδης: "Δεν υπάρχει στόχος να είμαι δεύτερος"



Μήνυμα προς τους φίλους του "Δικεφάλου" στέλνει ο Ιβάν Σαββίδης, σε κείμενο που δημοσιεύεται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ. "Θρησκεία ο ΠΑΟΚ", αναφέρει μεταξύ άλλων

Ακόμη ένα μήνυμα προς τους φίλους του ΠΑΟΚ... Μετά τα όσα ανέφερε στην προσωπική του ιστοσελίδα, ο Ιβάν Σαββίδης απευθύνεται προς τους φίλους του "Δικεφάλου", σε κείμενο που δημοσιεύεται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ. Συγκεκριμένα αναφέρει:

"Μια εξαετής ιστορία για την απόκτηση του ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε ότι ολοκληρώθηκε. Αγοράσαμε το πλειοψηφικό πακέτο του 51 % της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΠΑΟΚ. Η ποδοσφαιρική ομάδα έχει πάρα πολλά προβλήματα, τα οποία έχουν ήδη πολύ μακρά ιστορία.
Θα θέλαμε όσο το δυνατόν γρηγορότερο να αναλυθούν και να μελετηθούν όλα τα βάρη και οι διεκδικήσεις έναντι της ομάδας, να σχεδιαστεί ένα πρόγραμμα άρσης αυτών των προβλημάτων και μέχρι να μελετηθούν και να αρθούν, να καλυφθούν όλες οι υποχρεώσεις της ομάδας, μέχρι η ομάδα να μείνει τελείως καθαρή από επιβαρύνσεις θα ήταν μάλλον πρόωρο να μιλήσουμε για μεγάλη στρατηγική.
Ομως ένα θέλω να πω: ότι η ομάδα δεν αγοράστηκε για να συνεχίσει να ζει τόσο άσχημα, όσο ζούσε μέχρι σήμερα. Οι καλύτερες παραδόσεις της ομάδας θα ξαναγεννηθούν, θα ενισχυθούν και θα εδραιωθούν και αν καταφέρουμε σ' αυτές τις καλύτερες παραδόσεις της ομάδας του ΠΑΟΚ να προσθέσουμε κάτι νέο και ενδιαφέρον θα είμαι πραγματικά ευτυχής.
Υπολογίζω πολύ ότι οι φίλαθλοι θα είναι υπομονετικοί μαζί μας, θα μας βοηθήσουν όσο γίνεται γρηγορότερα να προσαρμοστούμε στο νέο περιβάλλον, στα νέα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις μας και από κοινού μπορούμε και θα θέσουμε μάλλον πολύ σοβαρούς στόχους.
Θέλω να πω ότι δεν διαφέρουν οι προσεγγίσεις μου σε τίποτα σε σχέση με το πώς ήταν αυτές πριν και πώς είναι σήμερα. Για μένα δεν υπάρχει στόχος να είμαι δεύτερος. Η ζωή θα δείξει βέβαια τί θα πετύχουμε, αλλά ο στόχος υπάρχει. Οι προερχόμενοι από την Κωνσταντινούπολη πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή του ποδοσφαιρικού Ολύμπου.  Αυτό και θα επιδιώξουμε, ξέρουμε τί δουλειά πρέπει να γίνει και υπολογίζω πολύ στην υποστήριξη των πιστών στον ΠΑΟΚ φιλάθλων. Και μπορώ να πω ότι αισθάνθηκα την παρουσία τους δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια, την ανάσα τους θα έλεγα και τους είμαι γι' αυτό πολύ ευγνώμων.
Είμαι ευγνώμων γιατί τελεσιγραφικά σχεδόν απαιτούσαν ότι ο Σαββίδης δεν πρέπει να φύγει από εδώ χωρίς να πάρει τον ΠΑΟΚ. Αυτό έγινε πριν από έξι χρόνια. Είμαι επίσης ευγνώμων και για τις σημερινές τους επιθυμίες και προσδοκίες και θέλω πάρα πολύ να ανταποκριθώ σε αυτές. Δεν θέλουμε άλλες μεγάλες απογοητεύσεις. Κι από την πλευρά μου, εγώ και η ομάδα μου θα κάνουμε τα πάντα για να δικαιώσουμε αυτές τις προσδοκίες.
Ποια μπορεί να είναι η κατάληξη; Νομίζω ότι θα πετύχουμε μια καλή υποδομή, μια σειρά από στόχους, μια φυσιολογική διαχείριση, είναι απολύτως επιτεύξιμοι στόχοι. Και σε συνεργασία με τους φιλάθλους μπορούμε να δημιουργήσουμε μια καλή ατμόσφαιρα και όχι τόσο να δημιουργήσουμε, αλλά να συνεχίσουμε αυτήν την παράδοση της καλής ατμόσφαιρας και να βγούμε σε επίπεδα σοβαρού ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
Μπορεί να ξεκινήσει η στενή συνεργασία με ρωσικές ποδοσφαιρικές ομάδες, ειδικά οι ανταλλαγές. Σήμερα θα ήθελα να δω στις φανέλες του ΠΑΟΚ κάποιες σοβαρές ρωσικές εταιρείες και προς αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθώ και είναι κι αυτό ένα από τα στοιχεία της στρατηγικής μου.
Συνολικά θέλω να πω ότι ένα όνειρό μου πραγματοποιήθηκε, καθώς είμαι κι ο ίδιος οπαδός της ομάδας του ΠΑΟΚ, μάλιστα αυτό το κασκόλ το 2006, όταν οι φίλαθλοι με υποδέχθηκαν στο αεροδρόμιο, ένας οπαδός μου το φόρεσε και μου είπε να το κρατήσω ως αναμνηστικό και να λοιπόν, φυσικά το φοράω και το κράτησα.
Για μένα ήταν κάτι πολύ συμβολικό, γιατί αισθάνθηκα όχι τη θέρμη του ενός μεμονωμένου οπαδού, αλλά το πάθος αυτής της στρατιάς των φιλάθλων του ΠΑΟΚ. Και θέλω να πω ότι όπως εκατοντάδες χιλιάδες οπαδοί του ΠΑΟΚ θεωρούν ότι η ομάδα είναι «θρησκεία», έτσι κι εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου