Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Κουμαλό: "Είδα ότι ο ΠΑΟΚ είναι φιλόδοξη ομάδα"




Ο Κουμαλό παρουσιάστηκε την Παρασκευή (6/7) στην αίθουσα Τύπου του γηπέδου της Τούμπας από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Η εξέλιξη της παρουσίασης:





* Μαζί με τον Κουμάλο βρίσκεται ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Γιώργος Γεωργιάδης
* Σε λίγο αρχίζει η παρουσίαση του πρώτου μεταγραφικού αποκτήματος του ΠΑΟΚ
Ο Γιώργος Γεωργιάδης δήλωσε: "Ηρθαμε σε συμφωνία με τον παίκτη και είμαστε χαρούμενοι γι' αυτό, γιατί ήταν η πρώτη μας επιλογή για την άμυνα".


Αρχικά ο Κουμάλο είπε: "Καλησπέρα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ξέρω πολύ καλά ότι ήρθα σε μία ομάδα με κόσμο και διοίκηση που ξέρει από ποδόσφαιρο και αυτό με κανει να νιώθω πολύ καλά. Εχω μιλήσει με τον πρόεδρο. Γενικά ελπίζω να πάω καλά, θέλω να βοηθήσω την ομάδα και να πάμε όσο καλύτερα γίνεται. Ελπίζω να είναι φιλόδοξο το πλάνο".


Συνεχίζοντας δήλωσε: "Ηρθα σε μεγάλο σύλλογο, μία πολύ δυνατή ομάδα".


Για την επαφή του με τον Γκλεν Σάλμον και τον Μουν: "Εγώ βασικά δεν ήμουν ακριβώς μαζί τους. Πάντως μου είπαν πολύ καλά πράγματα, για τους οπαδούς και ότι είναι σούπερ η ατμόσφαιρα. Είδα την ομάδα με την Τότεναμ στο Λονδίνο, μου έμεινε πόσο καλά δομημένος ήταν ο ΠΑΟΚ. Ο καθένας ήξερε τι έκανε μέσα στο γήπεδο".


Για το πως πείσθηκε να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Ημουν σε διακοπές και έμαθα για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ. Ο Σάλμον με έπεισε να έρθω στον ΠΑΟΚ, μου έκανε να έχω την Ελλάδα στο μυαλό μου για προορισμό. Ο Παναθηναϊκός είχε ενδιαφερθεί παλαιότερα για εμένα και γενικώς με ενδιέφερε η προοπτική να αγωνιστώ στην Ελλάδα".


Για το αν είχε άλλες προτάσεις: "Είχα προτάσεις από πολλές ελληνικές ομάδες, αν θέλετε για περαιτέρω ρωτήστε τον μανατζέρ μου. Ήθελα να έρθω στον ΠΑΟΚ και ίσως σε αυτό έπαιξαν ρόλο οι σχέσεις του Δώνη με άνθρωπο της Τότεναμ. Ηξερα ότι είναι μεγάλος σύλλογος ο ΠΑΟΚ".


Για τα χαρακτηριστικά του ως παίκτης και τους στόχους που θέτει: "Είμαι παίκτης μαχητής, μου αρέσει να παίζω με την μπάλα στα πόδια, εκμεταλλεύομαι το ύψος μου σε άμυνα και επίθεση. Οταν είσαι μαχητής βγαίνει και το ταλέντο. Ελπίζω να τα πάμε καλύτερα από πέρσι στο πρωτάθλημα, στην Ευρώπη και στο Κύπελλο να πάμε όσο πιο μακριά γίνεται".


Για την οικονομική ανασφάλεια στην Ελλάδα: "Δεν το κοίταξα αυτό, είδα να έρθω σε μία ομάδα από τις καλύτερες της χώρας, με καλή ευρωπαϊκή παρουσία και που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελλάδα. Οπως μου είπε, επίσης, ο Σάλμον ο κόσμος δίνει στήριξη στους νέους παίκτες".


Για την ευρωπαϊκή πορεία του ΠΑΟΚ: "Ηταν πολύ θετικό αυτό που έγινε τα δύο τελευταία χρόνια, τους είδα και από κοντά όταν κέρδισαν την προηγούμενη ομάδα μου. Είδα ότι είναι μία ομάδα φιλόδοξη, είναι σίγουρα παράγοντας που συνέβαλλε ώστε να έρθω εδώ".


Για την ετοιμότητά του: "Πνευματικά είμαι έτοιμος για την πρόκληση της επόμενης σεζόν. Σωματικά είχα τρεις εβδομάδες διακοπές, τις τελευταίες δέκα, δώδεκα ημέρες έκανα προπονήσεις με τον παλιό μου σύλλογο στην Νότιο Αφρική. Ξεκινάω και πιστεύω σύντομα να είμαι εντάξει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου