Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Πήραμε Λεονάρντο





Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επισημοποίησε και τυπικά τη μεταγραφή του Βραζιλιάνου αριστερού μπακ Λεονάρντο για ένα χρόνο, με δικαίωμα της ομάδας μας να σπάσει το συμβόλαιο τον Ιανουάριο αν δεν μείνει ικανοποιημένη από την προσφορά του. Η συμφωνία κρίνεται άκρως ικανοποιητική για τον Δικέφαλο αφού ο παίκτης θα αμείβεται με ένα ποσό γύρω στα 5 χιλιάδες ευρώ το μήνα.

 Ο Λεονάρντο, αφού πέρασε αργά το βράδυ της Πέμπτης με επιτυχία από τον απαραίτητο ιατρικό εξονυχιστικό έλεγχο, λόγω προβλημάτων τραυματισμού που τον ταλαιπώρησαν στο παρελθόν, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και προέβη στις πρώτες του δηλώσεις σαν ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ.

Ο Λεονάρντο δήλωσε στο PAOK24: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είχα και κάποιους φίλους στον ΠΑΟΚ. Μου προσέφεραν μία ευκαιρία και συναντώ μεγάλη ποιότητα στον ΠΑΟΚ».

Για τις προσδοκίες που έρχεται στην ομάδα: «Ήρθα εδώ με τις προσδοκίες ότι θα κάνω μεγάλο πρωτάθλημα. Δεν είμαι τυχερός που δε θα μπορέσω να παίξω στο Europa League. Φυσικά πιστεύω ότι με τον ΠΑΟΚ θα μπορέσω να πάρω και έναν τίτλο».

Για τη συμφωνία με τον ΠΑΟΚ και τα χρήματα που παίρνει: «Δεν ξέρω τι έγινε με τον Ολυμπιακό. Ίσως δε με ήθελε. Τώρα βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ και μου αρέσει πολύ αυτό. Με τον Ολυμπιακό τελείωσα. Πιστεύω ότι θα ξεκινήσει κάτι καινούργιο στην καριέρα μου εδώ. Το κίνητρο δεν είναι το οικονομικό. Ήρθα εδώ, αισθάνομαι όμορφα και δεν έχει σημασία αν στον Ολυμπιακό έπαιρνα περισσότερα χρήματα και στον ΠΑΟΚ λιγότερα».

Για τα αγωνιστικά του στοιχεία: «Τα χαρακτηριστικά μου είναι πιο πολύ αμυντικά. Έχω μιλήσει με τον προπονητή και έχουμε πει ότι για να προσαρμοστώ είναι να παίζω πιο αμυντικά».

Για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για την ετοιμότητά του: «Πιστεύω το μάξιμουμ είναι 15-20 ημέρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου