Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

"Θέλουμε έναν τίτλο φέτος"

Garcia-2


Ο Πάμπλο Γκαρσία μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης και αναφέρθηκε στο συμβάν με τον Κωνσταντινέα, τις υποχρεώσεις τις ομάδας σε Ελλάδα και Ευρώπη, ενώ τοποθετήθηκε και στο όνειρο της κατάκτησης ενός τίτλου με τον ΠΑΟΚ.



Τα όσα είπε ο Ουρουγουανός στον "Sport 103":
"Πάντα μετά από νίκη είμαστε χαρούμενοι. Είχαμε δύο παιχνίδια χωρίς νίκη και αυτή η επιτυχία μας κάνει να αισθανθούμε δυνατοί και ευτυχισμένοι".


Για το σκηνικό που έγινε χθες με τον κ. Κωνσταντινέα, σχολίασε: "Εκανα ένα φάουλ συνηθισμένο στο ποδόσφαιρο. Δεν ήταν σκληρό, όμως ο διαιτητής μου είπε "ήρεμα γιατί θα σε πετάξω έξω". Τον ευχαρίστησα, ειλικρινά, γιατί είμαι 34 χρονών ήμουν λίγο κουρασμένος και αυτά τα λόγια που με είπε με έκαναν να δω λίγο πιο ζεστά το ματς μέσα μου, γιατί αν το έβλεπα εξωτερικά μπορεί να τον χαστούκιζα.
Μου έδωσε δύναμη να παλέψω γιατί μου έκάνε παρατήρηση χωρίς να υπάρχει λόγος. Καλό είναι να μην λέγονται αυτά τα πράγματα, γιατί κανείς δεν ξέρει πως θα αντιδράσω στο μέλλον με την πίεση που έχει ένας αγώνας. Σίγουρα προσπαθούμε να κρατηθούμε, δεν θέλω να αφήσω την ομάδα με δέκα παίκτες. Συγκρατώ τις αντιδράσεις μου για την ομάδα".

Για το παιχνίδι που έρχεται με αντίπαλο την ΑΕΚ, είπε: "Παίζουμε στην έδρα μας, εγώ θα παίξω όπως πάντα. Αυτή η ομάδα μας δυσκολεύει πάντα. Στο τελευταίο παιχνίδι τους κερδίσαμε και πιστεύω ότι θα το κάνουμε και πάλι."

Για το 0-0 με την Τότεναμ, υποστήριξε: "Πρέπει να έχεις και λίγη τύχη σε τέτοια ματς. Για μερικά εκατοστά η μπάλα δεν μπήκε μέσα. Η Τότεναμ έχει άλλο ρυθμό, εμείς από την πλευρά μας προσπαθούμε να παίξουμε με τον δικό μας τρόπο. Πιστεύω πως παίξαμε καλά, απλά μας έλειψε μόνο το γκολ. Δεν μπορούμε να κάτσουμε να σκεφτούμε τι έγινε και να ταλαιπωρούμε το μυαλό μας γιατί δεν τα καταφέραμε. Τώρα πρέπει μόνο να δουλέψουμε."

Για τους αντιπάλους του ΠΑΟΚ στο Europa League, ανέφερε: "Σίγουρα είναι καλές ομάδες και αυτές αλλά τα παιχνίδια πρέπει να γίνουν. Εχουμε εμπιστοσύνη σε εμάς, σε αυτό που κάνουμε και αυτό που παίζουμε. Πρέπει να κάνουμε το παιχνίδι μας. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να προκριθεί, το πιστεύουμε και πρέπει να αγωνιστούμε με όλη μας τη δύναμη. Πρέπει να τα δούμε τα παιχνίδια σαν τελικούς."

Για την αγάπη που δείχνει ο κόσμος του ΠΑΟΚ στο πρόσωπό του, είπε:Αυτό που γίνεται είναι πολύ ωραίο, αισθάνομαι πολύ ευχάριστα. Για τα παιδιά μου, την οικογένειά μου. Τα παιδιά μου βλέπουν άλλα παιδάκια να φορούν την φανέλα μου και αισθάνομαι πολύ όμορφα, η οικογένειά μου είναι πολύ χαρούμενη. Είναι μεγάλη τιμή να είμαι σε αυτή την ομάδα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και για αυτό το γεγονός επιθυμώ να τα δίνω όλα στο γήπεδο για τους κάνω χαρούμενους".

Για το όνειρο της κατάκτησης ενός τίτλου με τον ΠΑΟΚ, δήλωσε: "Κάθε χρονιά που ξεκινάει, έχουμε τον τίτλο στο μυαλό μας. Θέλουμε να το πετύχουμε φέτος. Έχουμε την θέληση, αλλά αναρωτιέσαι και λες "είναι το πρωτάθλημα όπως πρέπει να είναι;" Πάντα έχεις αυτή την αμφιβολία. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να δουλέψουμε σκληρά και να σκεφτούμε ότι θα έχουμε ένα πρωτάθλημα τίμιο. Δεν με πειράζει να βγω ματωμένος από το γήπεδο, αυτό είναι πιο τίμιο από το να κερδίσεις το πρωτάθλημα".

Για το αν υπάρχει περίπτωσει να φορέσει και του χρόνου τα ασπρόμαυρα, υποστήριξε: "Δεν μπορώ να πω εγώ κάτι γι' αυτό. Το σημαντικό είναι να μην έχω προβλήματα τραυματισμών. Λατρεύω το ποδόσφαιρο και είμαι πολύ χαρούμενος στον ΠΑΟΚ. Αυτή η ομάδα είναι τα χρώματά μου τώρα. Θα πρέπει φυσικά να το συζητήσω και με την οικογένειά μου. Τα παιδιά μου είναι καλά εδώ και πιστεύω ότι δεν θα έχω πρόβλημα να συνεχίσω για ακόμη μια σεζόν. Σίγουρα έχω θέληση όταν μπαίνω σε ένα γήπεδο να παίζω, αν είμαι υγιής. Την ημέρα που δε θα μπορέσω άλλο, θα φύγω. Αλλά είμαι γνώστης και ξέρω πως πρέπει να βοηθήσω, δεν θέλω να υπογράψω ένα συμβόλαιο και μετά να ξύνω τα... @@ μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου