Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ο τεράστιος Μπόλονι και το κεφάλαιο Βρύζας




Ο Πάμπλο Κοντρέρας συμπλήρωσε τρία χρόνια από την έλευσή του στον ΠΑΟΚ και έδωσε συνέντευξη μιλώντας για τη σχέση του με τον "Δικέφαλο", τα όσα πληροφορήθηκε για την "πρώτη" της Δευτέρας, την έλευση του νέου προπονητή, αλλά και το ενδεχόμενο επιστροφής του Ζήση Βρύζα στην ΠΑΕ. Ακόμη, αποκαλύπτει το παρατσούκλι που του έχουν χαρίσει οι συμπαίκτες του στην εθνική Χιλής.

Λίγες μέρες πριν την έναρξη του "Κόπα Αμέρικα", ο Πάμπλο Κοντρέρας έδωσε συνέντευξη στο "Αθλητικό Metropolis". Αφορμή αποτέλεσε η συμπλήρωση τριών χρόνων από τη μέρα που ήρθε για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη, αλλά και η ονομαστική εορτή του. Ο έμπειρος αμυντικός αναφέρθηκε στην προετοιμασία που κάνει για το "Κόπα Αμέρικα", την "πρώτη" του ΠΑΟΚ που δεν του δημιούργησε έκπληξη, το ενδεχόμενο της επιστροφής Βρύζα και τη συνεργασία του με τον "Δικέφαλο". Αναλυτικά όσα είπε για:

Τη συμμετοχή του με την εθνική Χιλής στο "Κόπα Αμέρικα": "Είναι τιμή για μένα που ο προπονητής μου στην εθνική Χιλής μου δείχνει εμπιστοσύνη και μου παραχωρεί θέση βασικού στην ομάδα. Πάμε για το καλύτερο δυνατό στο Κόπα Αμέρικα, το κλίμα στις τάξεις της ομάδας είναι το καλύτερο δυνατό, οι συμπαίκτες μου χιουμοριστικά με φωνάζουν «παππού» γιατί είμαι ο μεγαλύτερος σε ηλικία. Υπάρχει μεγάλος σεβασμός, αλλά και χιούμορ μεταξύ μας. Είναι μεγάλη η τιμή που με ψήφισαν ομόφωνα ως δεύτερο αρχηγό της ομάδας. Αναγνωρίζουν την αξία μου και είμαι πολύ ευγνώμων για αυτό".


Το ενδεχόμενο να βρει αντίπαλο την Ουρουγουάη του Πάμπλο Γκαρσία: "Ανταλλάσσουμε πολλά μηνύματα με τον Πάμπλο Γκαρσία για αυτό το θέμα, έχουμε άριστη σχέση μεταξύ μας για αυτό και πειράζουμε συνέχεια ο ένας τον άλλον. Από τότε που ήμασταν 17 ετών, παίζουμε συνέχεια ως αντίπαλοι. Σκοπεύω να του δώσω μεγάλη στενοχώρια στις 8 Ιουλίου".


Το νέο πρόσωπο, Λάζλο Μπόλονι: "Πήραμε έναν τεράστιο προπονητή και πιστεύω ότι η χρονιά αυτή θα έχει επιτυχίες. Περιμένω και σε προσωπικό επίπεδο και σε ομαδικό επίπεδο να αποδώσουμε τα μέγιστα".

Την παρουσία 10.000 οπαδών στην "πρώτη" του ΠΑΟΚ: "Δεν είναι έκπληξη το ότι πήγε τόσος κόσμος στην πρώτη προπόνηση της ομάδας, αυτό γίνεται κάθε χρόνο. Λόγω της οικονομικής κρίσης θα ήταν περίεργο το πόσα πολλά εισιτήρια διαρκείας έχουν πουληθεί, αλλά όχι για τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Τέτοια πράγματα περιμένεις από αυτούς και περισσότερα. Αυτό τους ξεχωρίζει και είμαι πολύ ευγνώμων προς αυτούς".

Την συμπλήρωση τριών χρόνων από τη μέρα που ήρθε στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά: "Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω αυτή την πολύ ξεχωριστή ημέρα. Ανήκει στις μεγάλες αναμνήσεις της ζωής μου. Τόσος κόσμος βρέθηκε στο αεροδρόμιο για να με υποδεχθεί. Αυτό μου έδωσε ένα επιπλέον κίνητρο για την απόδοσή μου, αφού ήθελα να ανταποδώσω την αγάπη τους προς το πρόσωπο μου".

Την διαφαινόμενη επιστροφή του Ζήση Βρύζα στα κοινά του Δικεφάλου: "Θεωρώ ότι ο Βρύζας είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ. Θα είναι πολύ καλό για την ομάδα να επιστρέψει. Έχει άριστη γνώση του ποδοσφαίρου. Θα είμαι πολύ πιο χαρούμενος εάν γυρίσει στον ΠΑΟΚ".

Για το μέλλον της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ: "Σκοπός μου είναι να τιμήσω το συμβόλαιο μου, δεν έχω μιλήσει πρόσφατα με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ. Ελπίζω το μέλλον να φέρει την καλύτερη λύση και για εμένα και για την ομάδα. Πρώτη μου προτεραιότητα θα είναι πάντα ο ΠΑΟΚ".

Κλείνοντας έστειλε χαιρετισμούς στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ και στους συμπαίκτες του, ενώ εξέφρασε τη συμπαράσταση του στον ελληνικό λαό για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

olapaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου