Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Υπέγραψε και παρουσιάστηκε ο Μπόλονι! (video)



Ο Μπόλονι "άνοιξε τα χαρτιά του", μίλησε για την προπονητική του φιλοσοφία, αναφέρθηκε στους στόχους του με τον ΠΑΟΚ και το τι συμφώνησε με τους Ζαγοράκη και Κωνσταντινίδη. Το ύψος του μπάτζετ, η "επένδυση" στα τμήματα υποδομών, η ταύτιση των απόψεων του με αυτές της διοίκησης, οι αρχές του στη διαχείριση της ομάδας και τα εύσημα του στον κόσμο του "Δικεφάλου", γεύση από τον οποίο πήρε στον αγώνα μπάσκετ με τον Αρη.

Την φιλοσοφία του γύρω από το ποδόσφαιρο, τους στόχους του με τον ΠΑΟΚ και τα θέλω του κατά τη συνεργασία του με τον "Δικέφαλο" αποκάλυψε ο Λάζλο Μπόλονι στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που έδωσε την Πέμπτη (9/6) στην Τούμπα. Μίλησε για τον κύκλο της σημερινής ομάδας που έκλεισε και για το "κυνήγι" της  διάκρισης σε όλες τις διοργανώσεις τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο νέος προπονητής του "Δικεφάλου" ομολόγησε ότι "με συγκίνησε η δυναμική του προέδρου, του τεχνικού διευθυντή και του κόσμου", αποκάλυψε ότι "ο κύκλος αυτής της ομάδας του ΠΑΟΚ έχει φτάσει στο τέλος του" και προανήγγειλε ότι "θα γίνει ανανέωση αλλά με μέτρο".


Στην αρχική του τοποθέτηση δήλωσε: "Ένας φίλος μου, ο Γιώργος Φούγιας, με είχε καλέσει μια φορά στην Θεσσαλονίκη. Μερικές εβδομάδες νωρίτερα με μίλησε για το πρότζεκτ του ΠΑΟΚ. Μετά είχα την επαφή με τον κ. Κωνσταντινίδη στο Παρίσι και για ακόμη μια φορά ο φίλος μου με κάλεσε εδώ. Από εκείνη την στιγμή φυσικά στο μυαλό μου δεν ήταν οι διακοπές αλλά μόνο ο ΠΑΟΚ. Τότε έγινε η συνάντηση με τον Θοδωρή Ζαγοράκη. Με  μίλησαν για ακόμη μια φορά για το πρότζεκτ, τους μίλησα και εγώ για την φιλοσοφία μου και σήμερα στέκομαι εδώ μπροστά σας σας μελλοντικός προπονητής του ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η σύντομη ιστορία μου με τον ΠΑΟΚ, ελπίζω να γίνει πολύ μεγάλη".



 
Συνεχίζοντας ζήτησε συγγνώμη για το γεγονός ότι δεν απαντούσε στα τηλέφωνα το διάστημα των διαπραγματεύσεων: "Θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη γιατί δέχτηκα πολλά τηλέφωνα από Ελλάδα αλλά δεν απάντησα ή δεν είπα τίποτα. Σεβάστηκα μια φιλοσοφία του κ. Κωνσταντινίδη για τις επαφές μας, επίσης, δεν σας απάντησα γιατί δεν είχα κάτι να σας πω. Τώρα, σαφώς έχω να σας πω περισσότερα πράγματα. Το δεύτερο που θέλω να πω είναι συγχαρητήρια στο κίνημα του ΠΑΟΚ και την ομάδα μπάσκετ γιατί χθες πέρασα ένα πολύ ωραίο δίωρο μπροστά την τηλεόραση. Ελπίζω να ζήσουμε παρόμοιες στιγμές και στην Τούμπα".


Αναλυτικά όσα είπε για:
Το τι τον έφερε στην Τούμπα: "Δεν ήταν μόνο ένα πράγμα που με έφερε εδώ. Αυτό που κατάλαβα κυρίως μέσα από τις συζητήσεις είναι ένας δυναμισμός, πράγμα πολύ σημαντικό για εμένα. Σαφώς για εμένα, να έρθω στην Ελλάδα και να δουλέψω σε μια από τις μεγάλες παραδοσιακά ομάδες ήταν ένα κίνητρο".


Την Στεάουα: "Η Στεάουα είναι η ομάδα μου, την έχω πάντα στην καρδιά μου. Είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα αυτό, δεν είναι θέμα που μπορεί να απασχολήσει αυτή την συνέντευξη Τύπου. Ίσως σε μια προσωπική συζήτηση μπορέσω να πω περισσότερα. Ακόμη μια φορά τους εύχομαι τα καλύτερα".


Την φιλοσοφία του: "Νομίζω ότι αγγίζετε πολλά θέματα που χρειαζόμαστε. Θέλουμε πειθαρχία σε όλες τις στιγμές. Θα είμαστε πιο καλοί με λογική και πειθαρχία. Τα χρειαζόμαστε αυτά. Το να δώσουμε καλό θέαμα στους φιλάθλους που γεμίζουν το γήπεδο είναι σαφώς ένας στόχος. Το όνειρό μου είναι να κάνω νίκες με όμορφο θέαμα, βέβαια, θα κοιτάμε και το αποτέλεσμα".


Τους νεαρούς παίκτες του ΠΑΟΚ: "Έμαθα ότι στον ΠΑΟΚ έχουμε πολλούς ταλαντούχους Έλληνες ποδοσφαιριστές. Είναι πολύ καλό για τον σύλλογο και την Μακεδονία αν βάλουμε όλους αυτούς τους παίκτες μπροστά στους φιλάθλους. Νομίζω ότι έχω την εμπειρία να το κάνω αυτό, το έχω κάνει με αρκετούς ποδοσφαιριστές έως τώρα. Αυτό δεν μπορεί να γίνει αύριο, μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο και για μένα και για τον σύλλογο. Πρέπει να προχωρήσουμε σταδιακά".


Για τους στόχους: "Στο τέλος της χρονιάς ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος πρέπει να είμαι εγώ. Λίγα λεπτά πριν υπέγραψα ένα συμβόλαιο. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι, ότι από την στιγμή που υπέγραψα είμαι 200% "ασπρόμαυρος" και θέλω να κερδίζω τα παιχνίδια. Στην ζωή γίνεται αυτό που μπορούμε και όχι αυτό που θέλουμε. Στην ζωή πρέπει να δουλέψεις σκληρά για να αγγίξεις αυτό που θες. Για αυτό σας λέω ότι θέλω να πηγαίνω σπίτι μου, να κοιτάζομαι στον καθρέφτη και να λέω ότι έκανα το καλύτερο για το ασπρόμαυρο. Στους φιλάθλους θέλω να πω ότι με όλες μου τις δυνάμεις θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό. Όταν πηγαίνω σπίτι μου θέλω να κοιμάμαι ήσυχος".



 
Την δουλειά με νεαρούς παίκτες: "Υπάρχει φιλοσοφία στον σύλλογο, έχουν δημιουργήσει αρκετά πράγματα. Εγώ είμαι εδώ για να συνεχίσω, πιθανόν με άλλες ιδέες, αυτή την δουλειά. Με ενημέρωσαν ότι αυτή η ομάδα βρίσκεται στο τέλος ενός κύκλου και ίσως είναι η ώρα να αλλάξουμε λίγο. Ίσως είναι η ώρα να δουλεύουμε με τις Ακαδημίες περισσότερο. Ελπίζω ότι τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς θα τα δούμε γρήγορα. Ότι και να κάνουμε σίγουρα δεν θα αγνοήσω τα αποτελέσματα της πρώτης ομάδας".


Τα σχέδιά του: "Συνεχώς προσπαθούμε να βρούμε παίκτες που θα μας βοηθήσουν. Πρέπει να δουλέψουμε στην κατοχή της μπάλας, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα πιο δυνατό πρεσάρισμα μπροστά στον αντίπαλο. Για μένα ο τοίχος σημαίνει 11 παίκτες με την ίδια ευθύνη και για την επίθεση και για την άμυνα. Πρέπει να γίνουμε πιο δυνατοί στα εκτός έδρας παιχνίδια".


Το παιχνίδι ΠΑΟΚ-Ρεν: "Όταν φτάσαμε εδώ ήταν μια λυπηρή στιγμή. Γιατί εκείνο το παιχνίδι δεν είχε καμιά σημασία ούτε για εμάς, ούτε για τον ΠΑΟΚ. Προσπαθήσαμε να δοκιμάσουμε μια νεαρή ομάδα επειδή δεν είχαμε την ευκαιρία να το κάνουμε άλλες φορές, νομίζω ότι και ο ΠΑΟΚ έκανε το ίδιο. Θυμάμαι ότι το ματς τελείωσε πολύ γρήγορα. Εγώ χρησιμοποίησα σε εκείνο το ματς νεαρούς για να πάρω πληροφορίες για αυτούς. Αυτό που διαπίστωσα ήταν ότι δεν είχαμε καλή νοοτροπία για διεθνή παιχνίδια, παρόλο που στο πρωτάθλημα τα πηγαίναμε καλά. Με συγχωρείται, όμως, δεν θυμάμαι τίποτα για εκείνη την ομάδα του ΠΑΟΚ. Μπορώ να σας πω ότι θα δουλέψουμε το μάξιμουμ για να πετύχουμε κάτι ανάλογο και στον ΠΑΟΚ, αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι. Μπορώ να πω ότι είναι ένας στόχος".


Το προσωπικό του προφίλ: "Δεν είμαι ούτε δικτάτορας, ούτε φίλος, είμαι κάπου στην μέση. Πάντως, πιστεύω ότι σήμερα σε σχέση πριν από πέντε χρόνια έχουν αλλάξει πολύ οι σχέσεις με τους ποδοσφαιριστές. Σήμερα ο ποδοσφαιριστής δεν είναι μόνο ποδοσφαιριστής. Πλέον ο παίκτης δεν είναι μόνο ένας άνθρωπος με ένα κεφάλι και δύο χέρια, είναι μια ολόκληρη επιχείρηση. Όπως και να έχει τις αρχές τις δίνει πρωτίστως ο σύλλογος, ο πιο ισχυρός πόλος πρέπει να είναι η διοίκηση. Το συμφέρον της ομάδας θέλω να πω ότι θα είναι πάνω από όλα. Το προσωπικό μου συμφέρον μπορεί μόνο να συμβαδίζει με αυτό της ομάδας".


Τις πρώτες του σκέψεις: "Δεν είμαι εδώ για να διώξω παίκτες, είμαι εδώ για να βρω λύσεις και να χρησιμοποιήσω αυτούς που έχω. Είμαι εδώ για να ανταλλάξω απόψεις με τους ανθρώπους της ομάδας και να κάνω τις καλύτερες επιλογές για το παρόν και το μέλλον".


Τους παίκτες που έχει στο ρόστερ του ο ΠΑΟΚ: "Κατ' αρχήν να πω ότι γνωρίζω τους παίκτες. Θα μπορέσω να απαντήσω αν είναι πολλοί αριθμητικά όταν δουλέψουμε. Την προηγούμενη χρονιά έδειξαν ότι είναι αρκετοί. Βέβαια έχουν μεγαλώσει και κατά ένα χρόνο. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να αλλάξεις και αυτό συζητάμε αυτές τις ημέρες. Και οι τρεις διοργανώσεις είναι σημαντικές. Στην Ευρώπη θα πρέπει να δούμε αν μπορούμε να φτάσουμε στους ομίλους, εμείς θα προσπαθήσουμε να είμαστε πιο δυνατοί από την περυσινή σεζόν. Θα προσπαθήσουμε να μπούμε δυνατά στην προετοιμασία, θα κάνουμε το μάξιμουμ και στο Γιουρόπα Λιγκ. Θα πρέπει να βοηθήσουμε τους νέους ποδοσφαιριστές να έχουν μια εύκολη προσαρμογή. Θα πάρω μαζί μου στην προετοιμασία πέντε έξι νεαρούς παίκτες, έχουμε πολλούς στόχους, οι οποίοι είναι εξίσου σημαντικοί".


Το σύστημα που προτιμά συνήθως: "Για μένα το πρώτο σύστημα είναι το 4-3-3. Επειδή είναι ένα σύστημα που κατά την διάρκεια του ματς μπορούμε να το αλλάξουμε εύκολα, έχει ελαστικότητα. Οι κινήσεις μέσα στο γήπεδο, πάντως, είναι σημαντικότερο από τις τοποθετήσεις μέσα σε αυτό".
Την οικονομική κατάσταση: "Αυτό συμβαίνει παντού και σε πιο προηγμένες ποδοσφαιρικά χρόνια. Στην Γαλλία μίλησα με τρεις προέδρους και με είπαν τα ίδια πράγματα, ότι πρέπει να αναπροσαρμόσουμε τα πλάνα μας, να επιστρέψουμε στην γη".


Τους Ζαγοράκη Κωνσταντινίδη: "Δεν είναι η πρώτη φορά που δουλεύω με πρόεδρο και τεχνικό διευθυντή που γνωρίζουν το ποδόσφαιρο από μέσα και σίγουρα αυτό είναι σημαντικό για τον προπονητή, το έχω ξανακάνει στη Σταντάρ Λιέγης. Είναι σημαντικές προσωπικότητες και οι δύο".


Το επιτελείο του: "Όσον αφορά το επιτελείο μου θα δουλέψω με τον βοηθό μου, τον Ζοακίμ Πρέτο, γυμναστής τερματοφυλάκων και γυμναστής θα είναι οι ίδιοι με πέρυσι. Χρειάζομαι και πληροφορίες για αυτούς από την ομάδα και νομίζω ότι θα βοηθήσουν. Ένα ζήτημα που έχουμε συζητήσει είναι πως είναι δυνατόν να έχω επαφή με τους προπονητές των μικρότερων ομάδων. Όλα αυτά θα τα δούμε στην πορεία".


Το ελληνικό πρωτάθλημα: "Με ενοχλεί που συνέχεια ο τίτλος πηγαίνει στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό και ελπίζω αυτό κάποτε να αλλάξει".


Τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Το να έχεις οπαδούς σας αυτούς που έχει ο ΠΑΟΚ είναι σίγουρα ένα πλεονέκτημα για εμάς. Ελπίζω να συνεχίσει να είναι ο 12ος παίκτης. Τα μηνύματά μου προς αυτούς νομίζω ότι τα πέρασα, είμαι κάποιος που κρατάει τα πόδια του στην γη και με την δουλειά μου προσπαθώ να φτάσω στο όνειρό μου, σκέφτομαι με το κεφάλι και όχι με την καρδιά".



 
Το πως θα περάσει τις επόμενες ημέρες του: "Θα πάμε να παίξουμε μπάσκετ με τον Κωνσταντινίδη και όποιος χάσει θα πληρώσει ένα λικέρ ΜΕΤΑΞΑ επτά αστέρων για τον άλλον. Και αν μετά μπορώ να δουλέψω θα καθίσουμε με τον βοηθό για να προγραμματίσουμε κάποια πράγματα. Είμαστε πολύ κουρασμένοι τώρα. Σήμερα είναι μια μέρα αποκατάστασης για μένα, θα κοιμηθώ καλά για να κερδίσω τον Κωνσταντινίδη στο μπάσκετ".


Το πως αντιλαμβάνεται το ποδόσφαιρο: "Είμαι λίγο εγωιστής, Σίγουρα με ικανοποιεί που δούλεψα με παίκτες όπως ο Βιάνα και ο Ρονάλτο, αλλά πιο σημαντικό για εμένα θα ήταν αν έπαιρνα το Σούπερ Καπ, το Κύπελλο και το Πρωτάθλημα στην Πορτογαλία. Με ικανοποιεί όταν παίκτες εκφράζουν τη ευγνωμοσύνη τους για μένα αλλά σίγουρα οι τίτλοι είναι πιο σημαντικοί".


Ο Παντελής Κωνσταντινίδης δήλωσε: "Μπορεί να μας προσφέρει αυτά που θέλουμε, εργάζεται με νέα παιδιά και πιστεύουμε ότι θα δούμε παίκτες από τα σπλάχνα. Έχουμε συζητήσει κάποια πράγματα. Θα δούμε πως είναι δυνατόν να πετύχουμε και πάλι τους ίδιους στόχους με τις περασμένες σεζόν. Όταν γίνεται ανανέωση απότομα είναι επικίνδυνο, θέλουμε σιγά σιγά να προχωρήσουμε σε ανανέωση".






Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ


Λίγα λεπτά πριν αρχίσει η συνέντευξη Τύπου ανακοινώθηκε και επίσημα μέσω της ιστοσελίδας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Λάζλο Μπόλονι η πρόσληψη του. Η ανακοίνωση αναφέρει: "Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συμφωνία της με τον Laszlo Boloni, ο οποίος θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία  της ομάδας για τα επόμενα δύο χρόνια. Παράλληλα, επήλθε συμφωνία και με τον κ. Joaquim Jose Correia Rolao Preto, ο οποίος θα ενταχθεί στο προπονητικό τιμ της ομάδας, ως βοηθός του κ. Boloni.



 
Ποιος είναι ο Λάζλο Μπόλονι
Ο κ. Boloni γεννήθηκε στις 11 Μαρτίου 1953 στην πόλη Targu Mures και ως ποδοσφαιριστής κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης το 1986 με την Στεάουα Βουκουρεστίου, ενώ με τη φανέλα της εθνικής Ρουμανίας μετρά 108 εμφανίσεις και 25 γκολ.
Ως προπονητής ξεκίνησε να εργάζεται το 1994 στον πάγκο της γαλλικής Νανσί, όπου παρέμεινε έως το 2000, όταν και ανέλαβε για ένα χρόνο την εθνική ομάδα της Ρουμανίας. Συνέχισε στην Πορτογαλία (2001-2003) και στον πάγκο της Σπόρτινγκ Λισαβόνας, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα.
Επέστρεψε για μια την τριετία 2003-2006 στη Γαλλία και εργάστηκε στη Ρεν, ενώ μετά από ένα σύντομο πέρασμα από την Μονακό, πήγε για ένα χρόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πριν αναλάβει την Σταντάρ Λιέγης με την οποία την  σεζόν 2008-2009 κατέκτησε το πρωτάθλημα Βελγίου. Τον Φεβρουάριο του 2010 ανέλαβε την Αλ Γουάντα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και τελευταίος σταθμός της καριέρας του ήταν η Λανς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου