Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Μπόλονι: «Κοιτάζω γύρω μου και δεν βρίσκω λύσεις»

«Κοιτάζω γύρω μου και δεν βρίσκω λύσεις»
 
Ο Λάζλο Μπόλονι ανέλυσε όλες τις παραμέτρους του αγώνα με την Καρπάτι, υπογράμμισε ότι οι… εξετάσεις στο Λβιβ θα είναι δύσκολες και έπλεξε το εγκώμιο του Πάμπλο Γκαρσία. Παράλληλα τόνισε την ανάγκη για μεταγραφές λέγοντας ότι "κοιτάζω δίπλα μου και δεν βρίσκω λύσεις"..
 
 
«Νικήσαμε με 2-0, αλλά ο αγώνας συνεχίζεται. Είμαι σίγουρος ότι στο Λβιβ οι εξετάσεις θα είναι δύσκολες για εμάς. Στο πρώτο ημίχρονο οι επιθετικοί μας δεν έκαναν καλό παιχνίδι, δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε μπροστά τη μπάλα και γι’ αυτό δεν βγαίναμε μπροστά στο γήπεδο. Μπορεί κάποιες φορές να δέχθηκαν κακές μπαλιές, αλλά εγώ περίμενα να παίξουν καλύτερα. Μετά το 1-0 περίμενα το κέντρο μας να έχει 3-4 ποδοσφαιριστές και ο Γκαρσία με τον Αρίας δεν μπορούν να έχουν λύσεις για όλα τα προβλήματα του παιχνιδιού. Στο δεύτερο μέρος τακτικά ήμασταν καλύτεροι, με καλές και κακές στιγμές. Το τελευταίο που πρέπει να πω είναι ότι ο Γκαρσία δεν παίζει μπάλα από τύχη, η πάσα του στη φάση του γκολ ήταν καταπληκτική».

Για την αμυντική λειτουργία του ΠΑΟΚ: «Δεν ξέρω αν ήταν από την ατμόσφαιρα ή την υγρασία, αλλά δεν σήμερα δεν ήμασταν σε καλή φυσική κατάσταση. Είναι πολλά αυτά που θέλουμε να κάνουμε σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού».

Για την εικόνα της Καρπάτι: «Έχει καλό κέντρο και επικίνδυνους παίκτες. Έδειξε ότι είναι μια δυνατή ομάδα»

Για τα συναισθήματα που του δημιούργησε ο σημερινός ΠΑΟΚ: "Ήμουν χαρούμενος για δέκα λεπτά που επέστρεψε ο Κοντρέρας και τώρα δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται. Είμαι χαρούμενος που γύρισε ο Λάζαρ, αλλά δεν είναι έτοιμος. Είμαι χαρούμενος που σκόραρε ο Κλάους, αλλά δεν μου άρεσε το πρώτο ημίχρονό του. Μου άρεσε περισσότερο όπως έπαιξε στο δεύτερο. Τα συναισθήματα έρχονται και φεύγουν».

Αν τα γκολ του Κλάους τον κάνουν να σκέφτεται ότι η ομάδα δεν χρειάζεται νέο σέντερ φορ: «Δεν αλλάζω αυτά που είπα. Δεν αλλάζω τα σχέδιά μου, κοιτάζω γύρω μου και δεν βρίσκω λύσεις. Ξέρω τι μπορούν να προσφέρουν ο Βιεϊρίνια και ο Αθανασιάσης, δεν ξέρω ποια είναι η ακριβής θέση του Φωτάκη, ενώ δεν θέλω να πω κάτι για τον Ρομπέρ ή τον Γεωργιάδη. Πρέπει να ετοιμάσω μία ομάδα με επιθετικούς προσανατολισμούς χωρίς όμως να υπάρχουν ακόμη τα κατάλληλα εργαλεία. Ίσως πρέπει να μιλήσω με τον Κωνσταντινίδη και να τον πείσω να... παίξει. Να ξέρετε ότι καταβάλουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια. Αυτό που θέλω από την ομάδα είναι αυτό που θέλουν και οι φίλαθλοι. Δουλέυουμε πολύ με όλους τους παίκτες. Δουλεύουμε για να ανεβάσουμε το επίπεδο των ποδοσφαιριστών, αλλά αυτό κάποιες φορές δεν είναι αρκετό.»
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου