Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Αθανασιάδης: «Μεγάλα πράγματα με ΠΑΟΚ»



Ο Στέφανος Αθανασιάδης ξεκίνησε με φόρα την εφετινή σεζόν ανοίγοντας τον δρόμο στον ΠΑΟΚ για την πρόκριση στους ομίλους του Europa League. Ο 23χρονος φορ υπογράμμισε μέσω της «Εξέδρας» πως έχει να δώσει ακόμη περισσότερα στο μέλλον, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στην συνεργασία του με τον Μπόλονι.


 Αποσπάσματα από τα όσα δήλωσε στην «Εξέδρα» ο άσος του Δικέφαλου:

Φέτος παρουσιάζεσαι από την αρχή πολύ βελτιωμένος σε αρκετούς τομείς. Το έδειξες από την προετοιμασία, συνέχισες στους αγώνες. Τι συντέλεσε ώστε να συμβεί κάτι τέτοιο;


«Σε πρώτη φάση θεωρώ πως το σημαντικότερο στοιχείο που με βοήθησε να βελτιωθώ είναι η περσινή σεζόν. Οι ευκαιρίες που μου έδωσε ο κ. Χάβος ήταν αρκετές και μέσα από τα παιχνίδια κατάφερε να βελτιωθώ. Σίγουρα η έλλειψη αγωνιστικών λεπτών με είχε επηρεάσει πάρα πολύ, όμως τώρα κάθε παιχνίδι που παίζω με βοηθάει να λειτουργώ καλύτερα μέσα στο γήπεδο. Από εκεί και πέρα μετράει πολύ η καθημερινή δουλειά. Γνωρίζω τις αδυναμίες μου, δουλεύω πάνω σε αυτές και νομίζω πως το γεγονός αυτό μου δίνει και επιπλέον αυτοπεποίθηση και, εννοείται, καλύτερη εικόνα μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Είναι μια εποχή που την περίμενα πολύ καιρό και τώρα την απολαμβάνω».

Πώς είναι η συνεργασία σου με τον Λάσλο Μπόλονι;


«Η εμπειρία του είναι χρήσιμη για όλους μας, είτε είμαστε νεαροί σε ηλικία είτε μεγαλύτεροι. Εγώ συνεργάζομαι άψογα, όπως και όλα τα παιδιά, πιστεύω, γιατί θεωρώ πως μπορώ να κερδίσω πολλά από τη συνύπαρξη μαζί του. Μου μιλάει, μου δίνει να καταλάβω με πολύ απλά λόγια τι κάνω λάθος, με βοηθάει να κατανοήσω ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος μου στην ομάδα. Ηδη έχω μάθει να πρεσάρω καλύτερα, οι τοποθετήσεις μου έχουν βελτιωθεί και το γεγονός αυτό με βοηθάει να δουλεύω ακόμη περισσότερο γιατί αισθάνομαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα αποτελέσματα».

Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να κερδίσει με το καθαρό 2-0 την Καρπάτι. Την ερχόμενη Τρίτη ταξιδεύετε στην Ουκρανία να το υπερασπιστείτε. Πώς προετοιμάζεσαι γι' αυτή την αναμέτρηση;


«Η αλήθεια είναι πως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορούμε να θεωρήσουμε πως κερδίσαμε από το πρώτο παιχνίδι την πρόκριση στους ομίλους του Europa League. Υπάρχουν άλλα 90 λεπτά που για να τα περάσουμε χωρίς άγχος πρέπει να είμαστε πάρα πολύ συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι. Νομίζω ότι πρέπει να σκοράρουμε και στην Ουκρανία, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε καλύτερα την πίεση του συγκεκριμένου αγώνα».

Από εδώ και στο εξής, ποιος είναι ο στόχος σου με τον ΠΑΟΚ;


«Η αλήθεια είναι πως από δω και στο εξής αντιλαμβάνομαι ότι οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί. Εγώ αυτό που θέλω είναι να παίζω στον ΠΑΟΚ και να πετυχαίνω πολλά γκολ με την ομάδα μου. Είναι λογικό να έχω πολλά όνειρα με τον ΠΑΟΚ όσον αφορά την παρουσία μου σ' αυτόν. Είμαι από μικρό παιδί στην ομάδα, η οικογένειά μου με στήριξε πάρα πολύ για να φτάσω σε αυτό το σημείο, άρα θέλω να πετύχω πολλά με την ομάδα μου. Και σκέφτομαι το μέλλον μου μόνο σε αυτή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου