Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Βιεϊρίνια:"Δεν έχω καμία πρόταση"




Ομως, ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μιλώντας στην εφημερίδα τα «Σπορ του Βορρά» τόνισε πως είναι ενήμερος για το ενδιαφέρον της Μπλάκμπερν, αλλά μόνο από αυτά που διαβάζει στον Τύπο: «Μαθαίνω και εγώ για το ενδιαφέρον της Μπλάκμπερν μέσα από τα ΜΜΕ. Δεν έχω, όμως, ιδέα για καμία πρόταση», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο διεθνής μεσοεπιθετικός  αποκάλυψε, επίσης, πως ούτε ο ΠΑΟΚ, ούτε ο εκπρόσωπος του τον έχει ενημερώσει για το φημολογούμενο ενδιαφέρον της αγγλικής ομάδας: «Ούτε από τον ΠΑΟΚ με έχουν ενημερώσει για κάτι τέτοιο (σ.σ. πρόταση) ούτε ο μάνατζερ μου δέχθηκε κάποιο τηλεφώνημα από την Αγγλία», τόνισε!

Ο Πορτογάλος άσος θέλησε να βάλει ένα τέλος στα σενάρια αφού νιώθει κουρασμένος από τα συνεχή δημοσιεύματα που τον στέλνουν εκτός Τούμπας:  «Έχω κουραστεί να ακούω για τις ομάδες που ενδιαφέρονται για εμένα μέσω των ΜΜΕ», ανέφερε.

Σύμφωνα με νέο δημοσίευμα της αγγλικής «Mirror» η Μπλάκμπερν είναι έτοιμη να καταθέσει πρόταση ύψους 4.5 εκατομμυρίων ευρώ στον ΠΑΟΚ  για να αποκτήσει τον Βιεϊρίνια. Οι «ρόβερς» θα βάλουν στο ταμείο τους χρήματα από την πώληση του Κάλινιτς στην Ντνίπρο και για αυτό το λόγο θα κάνουν νέα βελτιωμένη πρόταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου